گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تل آویو را موشکباران کرد.

آژیرهای خطر در تل آویو به صدا درآمد / حماس تل آویو را موشکباران کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا ، گردان های القسام در واکنش به کشتار غیرنظامیان درغزه، تل آویو را با موشک هدف قرار داد.

آژیرهای خطر در تل آویو و مناطق اطراف آن به صدا درآمده است.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای از حملات شدید راکتی و خمپاره‌ای به مواضع رژیم صهیونیستی در شهرک‌های صهیونیستی منطقه غلاف غزه خبر داد.

در بیانیه گردان‌های القدس در این باره آمده است: حملات راکتی شدیدی را به سمت مواضع دشمن در شهرک‌های کسوفیم نیریم، مفتاحیم، صوفا و برج ارسال در مجاورت نوار غزه انجام دادیم.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲۴۵۰ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون ۹ هزارو ۲۰۰ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید