حسن روحانی جانباختن داریوش مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت و افزود: امیدوارم مسئولان امر با پیگیری این جنایت و گزارش کامل ابعاد و زوایای آن موجب آرامش روانی جامعه و رفع شایعات و نگرانی‌های مردم شوند.

پیام تسلیت حسن روحانی در پی درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش / امیدوارم شایعات مرتبط با قتل مهرجویی رفع شوند

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم با تسلیت جانباختن داریوش مهرجویی و همسرش، گفت: امیدوارم مسئولان امر با پیگیری این جنایت و گزارش کامل ابعاد و زوایای آن موجب آرامش روانی جامعه و رفع شایعات و نگرانی‌های مردم شوند.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است:

«خبر ناگوار قتل آقای داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته سینمای ایران و همسر محترمشان خانم وحیده محمدی‌فر، موجب بهت و تاسف فراوان شد.  

آقای مهرجویی نامی ماندگار در تاریخ سینمای ایران، از بانیان موج نوی سینما و خالق فیلم‌های برجسته‌ای است که در آن تفکر فلسفی، ارزش‌های انسانی و دغدغه‌های اجتماعی را با هنر سینما پیوند داده است. مهرجویی با فیلم‌های خود خاطرات چندین نسل مردم ایران را شکل داده و آنان را با مفاهیم عمیق و ناب انسانی و اخلاقی آشنا کرده است.

اینجانب با تسلیت این رخداد دلخراش و ضایعه فقدان آقای مهرجویی و همسرشان به جامعه فرهنگی و هنری ایران، امیدوارم مسئولان امر با پیگیری این جنایت فجیع و گزارش کامل و شفاف کلیه ابعاد و زوایای آن، موجب آرامش روانی جامعه و رفع شایعات و نگرانی‌ها بین مردم عزیز، نخبگان گرامی و هنرمندان شریف کشور شوند.»

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شامگاه گذشته - 22 مهر - در ویلای شخصی خود در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیدند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید