تعدادی از نمایندگان مجلس تاکید کردند: نسل‌کشی تمام‌عیار از سوی جنایت‌کارترین و نژادپرست‌ترین رژیم دنیا در غزه در جریان است و مدعیان حقوق بشر در برابر این همه جنایت و نقض فاحش حقوق بشر کر و کور شده‌اند.

مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات رژیم‌ صهیونیستی کر و کور شده‌اند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، عملیات «طوفان الاقصی» وارد هشتمین روز خود شده است. اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، درخواست تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که نشان دهنده فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه بوده و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

تعدادی از نمایندگان مجلس در ادامه واکنش های خود به عملیات طوفان الاقصی مطالبی را در صفحات شخصی خود در توییتر منتشر کردند که در زیر می خوانید.

محسن دهنوی نماینده تهران

«با پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت‌های ضدامپریالیستی وارد مرحله جدیدی شد و ثمرات آن همچنان ادامه دارد.
‏فروپاشی اسرائیل نه از این سال‌ها بلکه از سال ۵۷ قطعی شد و دست‌وپازدن‌های صهیونیست‌ها فقط فرورفتن در گرداب را سریع‌تر می‌کند. عصای موسی از تهران بالا رفته و مارهای فرعون را می‌بلعد.»

جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت جام با انتشار تصویری از پرچم فلسطین

«به احترام ملتی که ۷۰ سال برای بازپس گیری وطن اسلامی و خانه و کاشانه خود مقاومت نمودند، به احترام غزه ویران، به احترام همه کودکان؛ زنان و جوانان و مردان فلسطینی و شهدای مقاومت اسلامی»

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد

«سربازان آمریکایی در یمن، عراق، سوریه و بلکه کل خاورمیانه گروگان جریان مقاومتند. آمریکایی ها کوچکترین تلاشی درجهت ورود به عرصه نبرد با فلسطین مظلوم نشان دهند حتی یک سربازشان هم جان سالم به در نخواهد برد مقاومت چنین روزهایی را تصور می‌کرد که شما را تا این لحظه تحمل کردند.»

مجتبی محفوظی نماینده آبادان

«شمارش معکوس محو ⁧نظام غاصب صهیونیست⁩ آغاز شد. پس از این ⁧ضربه جبران ناپذیر⁩ دیگر اسرائیل، اسرائیل نخواهد شد.»

مصطفی میرسلیم نماینده تهران

«انگلستان⁩ از ارتکاب خطای بزرگ تاریخی در تاسیس حکومت جعلی ⁧اسرائیل⁩، و ⁧آمریکا⁩ در پشتیبانی مزورانه از آن، امروز پس از ۸۰ سال ظلم و آدمکشی صهیونیستها، باید رسما عذرخواهی کنند و در صدد جبران برآیند.»

زهره الهیان نماینده تهران

«کشورهای مدعی حقوق بشر که خود را مهد دموکراسی می نامند، برای خوشایند ۲۵ میلیون صهیونیست حقوق یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر مسلمان را زیر پا گذاشته و وقیحانه ناو و ادوات جنگی را برای کشتن زنان و کودکان معصوم مسلمان گسیل می‌دارند.»

مهدی شریفیان نماینده تهران

«امروز در ⁧غزه⁩، نسل‌کشی تمام‌عیار از سوی جنایت‌کارترین و نژادپرست‌ترین رژیم دنیا در جریان است. این رژیم از بمب‌های حاوی فسفر سفید که جزء سلاح‌های ممنوعه به شمار می‌رود علیه مردم بی‌گناه استفاده می‌کند اما مدعیان حقوق بشر در برابر این همه جنایت و نقض فاحش حقوق بشر کر و کور شده‌اند!»

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید