کره جنوبی و امارات روز شنبه با افزایش سقف پروازهای تجاری دوجانبه موافقت کردند.

افزایش پروازهای تجاری کره جنوبی و امارات

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزارت حمل و نقل کره جنوبی می گوید این کشور و امارات متحده عربی توافق کردند که حداکثر تعداد پروازهای تجاری دو کشور را به ۲۱ پرواز در هفته افزایش دهند.

بنابر گزارش ها، امارات از کره جنوبی خواسته است که تعداد پروازهای مجاز تجاری دوجانبه را از سقف فعلی، حدود سه یا چهار برابر افزایش دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، این تصمیم به دنبال تعهد امارات برای سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد دلاری در کره جنوبی صورت گرفته شده است.

این اقدام مقامات دو کشور از گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه حمل و نقل هوایی حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، اگرچه دو طرف خواستار افزایش شمار پروازهای تجاری شده اند، با این حال، صنعت هوانوردی کره جنوبی نگرانی تاثیر منفی این تصمیم بر شمار پروازهای تجاری به اروپا دارد.

در حال حاضر، شرکت هواپیمایی ایر کره، هفت روز هفته به امارات پرواز دارد.

خطوط هوایی امارات و اتحاد ایرویز نیز روزانه پروازهایی را بین دو کشور انجام می دهند.

به باور شماری از کارشناسان در صنعت هوانوردی کره جنوبی، بهتر بود تصمیم برای افزایش پرواز تجاری با امارات، پس از گفتگوهای کافی با صنعت داخلی گرفته می‌شد، زیرا این مساله می‌تواند رقابت‌پذیری شرکت هواپیمایی ملی کره جنوبی را از بین ببرد.

در جریان مذاکرات دوجانبه هوانوردی که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ برگزار شد، امارات خواستار افزایش سقف تعداد پروازها از کره جنوبی شد، اما سئول این تقاضا را به دلیل نگرانی از تأثیر منفی بر صنعت هوانوردی محلی رد کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید