محمد میرزایی مقدم سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: جسد جوان ۳۸ ساله ای به دلیل سقوط از ارتفاعات "مخمل کوه" به پایین کوه منتقل شد.

مرگ دلخراش جوان ۳۸ ساله لرستانی درپی سقوط از ارتفاعات مخمل‌کوه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمد میرزایی مقدم " روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: صبح امروز خبر سقوط جوان ۳۸ ساله در ارتفاعات مخمل کوه (کمر سیاه) به مرکز پیام این سازمان اعلام شد که بلافاصله یک تیم امدادی از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه در ارتفاعات منتهی به کوی خایدالو اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه شهروند خرم‌آبادی به قصد کوهنوردی به ارتفاعات مخمل‌کوه صعود و متأسفانه پس از دقایقی به پایین سقوط کرده بود.

وی گفت: تیم امدادی آتش نشانی با همکاری عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی خرم آباد پس از بررسی شرایط شخص سقوط کرده، جسد را به پایین کوه منتقل کردند.

مخمل‌کوه با ارتفاع بیش از یک هزار و ۹۰۰ متر در شمال شرق خرم‌آباد قرار دارد که به عنوان بخشی از دره تاریخی خایدآلو قسمتی از شهر خرم‌آباد را در دامن خود جای داده‌است.

این کوه بافتی رسوبی دارد و بیشتر قسمت‌های آن پوشیده از گلسنگ است که باعث شده چهره‌ای مخملی داشته باشد و به همین دلیل به مخمل‌کوه شهرت یافته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید