با سایت بوکینگ هیچگونه نگرانی در رابطه با پر بودن اتاق‌ها نخواهید داشت. زیرا این سایت با ارائه هتل‌های متنوع و نزدیک به سفارت توانسته است نیاز افراد را در این زمینه به بهترین نحو ممکن برطرف کند.

معرفی هتل‌های استانبول نزدیک سفارت کانادا

بر اساس آمار های به دست آمده بسیاری از ایرانیان هر سال کشورهای مختلفی را برای مهاجرت انتخاب کرده و زندگی خود را در یکی از این کشورهای جدید شروع می‌کنند. کشور کانادا یکی از کشورهای بسیار پرطرفدار در زمینه مهاجرت در بین ایرانیان می‌باشد. در نظر داشته باشید که کانادا در کشور ما هیچ گونه سفارتی ندارد. افراد برای انگشت نگاری و انجام مصاحبه باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه سفر کرده و به سفارت کانادا در این کشور مراجعه کنند.

انتخاب هتل‌های نزدیک سفارت کانادا

افرادی که کشور ترکیه را برای سفر انتخاب می‌کنند معمولاً به دنبال انتخاب هتل‌هایی در نزدیکی سفارت هستند تا زمان خود را از دست نداده و بتوانند سریع خود را به سفارت برسانند. اهمیت انتخاب هتل در نزدیکی سفارت کانادا بسیار زیاد است. انتخاب افراد باید در این زمینه درست باشد.

زیرا افراد با انتخاب هتل‌های نزدیک سفارت کانادا می‌توانند هزینه‌های حمل و نقل خود را در استانبول کاهش دهند. سپس در سریع‌ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت خود را به این سفارت برسانند. همانطور که می‌دانید هزینه حمل و نقل و تاکسی در ترکیه بسیار بالا است. به همین دلیل انتخاب هتل نزدیک سفارت سبب می‌شود تا شما بتوانید در هزینه‌های خود تا حدود بسیار زیادی صرفه‌ جویی کنید.

معرفی هتل‌های ۳ ستاره استانبول در نزدیکی سفارت کانادا

در این قسمت می‌خواهیم به معرفی هتل‌های استانبول در نزدیک سفارت کانادا بپردازیم. اگر شما قصد دارید از طریق سفارت کانادا مراحل مصاحبه و انگشت نگاری خود را پشت سر بگذارید بتوانید این هتل‌های ایده آل را انتخاب کنید.

هتل لونت استانبول

هتل لونت در استانبول جزو یکی از هتل‌های ۳ ستاره در نزدیکی سفارت کانادا می‌باشد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو قرار دارد. شما از طریق مترو می‌توانید به نقاط مختلف استانبول نیز سفر کنید. این هتل دارای امکاناتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون و میز کار و کانال‌های ماهواره می‌باشد.

آدرس هتل: Talatpasa Cad. Bacadibi Sk. No:7 Gultepe Levent , Kagithane, 34413 Istanbul, Turkey

هتل سه ستاره ناوا فلتس

هتل سه ستاره ناوا فلتس: این هتل نیز یک ساختمان تاریخی بازسازی شده بسیار زیبا دارد که در منطقه بی اوغلو قرار گرفته است. به دلیل بازسازی که در این هتل انجام شده است شما می‌توانید دکوراسیون مدرن و بسیار زیبایی را در این هتل مشاهده کنید. طراحی این هتل بسیار جذاب است.

آدرس: Kurdela sokak no 24 Beyoglu, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey

هتل سه ستاره گرند پاپیروس در شهر زیبای استانبول
هتل سه ستاره گرند پاپیروس در شهر زیبای استانبول

هتل سه ستاره گرند پاپیروس

یکی از هتل‌های استانبول که در نزدیکی سفارت کانادا قرار دارد هتل سه ستاره گرند پاپیروس می‌باشد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز انگشت نگاری کانادا بسیار پرطرفدار است و ایرانیان زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. همچنین فاصله کمی تا میدان تقسیم دارد و شما می‌توانید با پای پیاده خود را به این میدان برسانید.

آدرس هتل: Kamer Hatun Cd. No:15, Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

هتل گرند هیسار

هتل گرند هیسار یکی از هتل‌های استانبول می‌باشد که ایرانیان بسیار زیادی آن را انتخاب می‌کنند. این هتل نیز مانند هتل‌های دیگری که عنوان شدند در نزدیکی مراکز انگشت نگاری کانادا در شهر استانبول قرار گرفته است. همچنین خیابان پر جنب و جوش Nevizade نیز در نزدیکی این هتل است و افراد می‌توانند بعد از تمام شدن کارشان به این خیابان پر جنب و جوش رفته و تفریحات شبانه زیبایی را تجربه کنند. این هتل تا میدان تقسیم تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد و شما می‌توانید خود را به این میدان رسانده و از جاذبه‌های آن نیز استفاده کنید. همچنین به دلیل فاصله کمی که تا مراکز انگشت نگاری کانادا دارد کار شما را بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید بدون اتلاف وقت در ساعت مشخص شده خود را به این مراکز برسانید.

آدرس: Hüseyinağa Mah.Kamer Hatun Caddesi No:22 Balıkpazarı Beyoglu, 

Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

بررسی هتل‌های 4 ستاره استانبول در نزدیکی سفارت کانادا

بسیاری از افراد به دنبال اقامت در هتل‌های استانبول با کیفیت بسیار بالا هستند. به همین دلیل هتل‌های ۴ ستاره را انتخاب می‌کنند. شما باید در انتخاب هتل خود بسیار دقت کرده و هتلی را انتخاب کنید که در نزدیکی سفارت کانادا و مراکز انگشت نگاری این کشور قرار دارند.

هتل ۴ ستاره کارتون

هتل ۴ ستاره کارتون یک هتل بی‌نظیر است که شما می‌توانید از امکانات خاص آن در منطقه بی اوغلو استانبول استفاده کنید. همچنین کافه موجود در این رستوران چشم انداز بسیار زیبا و بی‌نظیری به میدان تقسیم دارد. این هتل  به دلیل داشتن رستورانی خاص با سقف و دیوارهای کاملاً شیشه‌ای بسیار معروف است.

آدرس هتل: Sehit Muhtar Mah.Tarlabasi Bulvari No 36 Taksim, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey

هتلی بی‌نظیر و خاص در قلب استانبول
هتلی بی‌نظیر و خاص در قلب استانبول

هتل ۴ ستاره دورا

از دیگر هتل‌های استانبول که انتخاب بسیاری از ایرانیان است هتل ۴ ستاره دورا می‌باشد. این هتل نیز به مراکز انگشت نگاری کانادا نزدیک است.

همچنین مانند هتل‌های دیگری که نام برده شدند فاصله بسیار کمی تا میدان تقسیم دارد و افراد می‌توانند با پیاده‌روی حدود ۱۰ دقیقه خود را به این میدان برسانند.

آدرس هتل: Eskisehir Mah. Dolapdere Cad No:33 Şişli, Sisli, 34330 Istanbul, Turkey

معرفی هتل 5 ستاره مونپیک بی‌نظیر و خاص در حوالی سفارت کانادا

اگر بخواهیم تنها یک هتل در قلب استانبول و در نزدیکی سفارت کانادا به شما معرفی کنیم بدون شک هتل ۵ ستاره مونپیک استانبول پیشنهاد ما به شما می‌باشد. شما می‌توانید از این هتل بسیار زیبا و عالی خود را به مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول رسانده و علاوه بر این از مزایای بیشتری بهره‌مند شوید.

طراحی این هتل ترکیبی از سنت ترکیه و معماری مدرن می‌باشد.

همچنین اتاق‌های این هتل چشم انداز بسیار زیبایی از شهر استانبول نیز دارند که مهمانان می‌توانند در مدت زمان اقامت خود از این چشم انداز زیبا لذت ببرند.

شما می‌توانید از امکاناتی مانند پارکینگ خصوصی، وای فای رایگان، نزدیکی آن به مراکز خرید بسیار عالی و ... استفاده کرده و یک اقامت رویایی را تجربه کنید.

آدرس هتل: Pierre Lotti Golden Horn Silahtaraga Cad. No:87 Eyup Sultan, 34050 Istanbul, Turkey

جمع بندی در رابطه با هتل‌های نزدیک سفارت کانادا

حال که با هتل‌های استانبول در نزدیکی سفارت کانادا آشنایی پیدا کردید راحت‌تر و بهتر می‌توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بودجه مورد نظر شما یک گزینه بسیار مهم در تصمیم گیری‌تان می‌باشد. اگر شما محدودیتی در بودجه مورد نظر ندارید می‌توانید هتل‌های ۵ ستاره استانبول را انتخاب کرده و از امکانات زیاد آن‌ها استفاده کنید. شما از طریق سایت بوکینگ می‌توانید رزرو هتل‌های استانبول را سریع انجام داده و با قیمتی بسیار مناسب و عالی درون هتل مورد نظر خود اقامت داشته باشید. به این صورت می‌توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

هتل‌های نزدیک سفارت کانادا در استانبول
هتل‌های نزدیک سفارت کانادا در استانبول

با سایت بوکینگ هیچگونه نگرانی در رابطه با پر بودن اتاق‌ها نخواهید داشت. زیرا این سایت با ارائه هتل‌های متنوع و نزدیک به سفارت توانسته است نیاز افراد را در این زمینه به بهترین نحو ممکن برطرف کند. تنها کافیست که شما وارد سایت بوکینگ شده و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس تنها با چند کلیک می‌توانید رزرو نهایی را انجام داده و اقامتی خاص و رویایی را تجربه کنید. پس از مزیت هتل‌های نزدیک سفارت کانادا در استانبول غافل نشوید و سریع‌تر رزرو خود را از بوکینگ انجام دهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید