پفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن سال گذشته چهره بی نقاب خود را به ملت ایران نشان داد و با این کار بزرگ ترین خدمت را به انقلاب اسلامی کرد و این گونه جوانان ما آگاه شدند.

سردار سلامی: هیچ کس نمی‌تواند به ترکیب اسلام و ایران هجوم ببرد / رونمایی از چهره بی نقاب دشمن در سال گذشته جوانان را آگاه کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم اهدای سراسری ۲۰ هزار و ۳۱۳ جهیزیه در مشهد افزود: بزرگ ترین خدمت دشمن به انقلاب اسلامی، شناساندن واضح و بدون نقاب سیمای خود به ملت ایران بود.

وی ادامه داد: دشمن نشان داد که چه تصویری از ملت ایران برایش مطلوب است، تصویری که در آن ملت گرفتار در بی ثباتی جهل و ظلمت و در گریز از دین و جدا شدن از خدا باشند و وحدت و هویت آنها نابود شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ما سال گذشته می خواستند این تصویر را از ملت ایران بسازند و آرامش امسال محصول آن آگاهی است که توسط رهبر ما به جامعه الهام شد.

سلامی ادامه داد: برای شکست طرح دشمن، صفوف فشرده خدمت به مردم را فشرده تر می کنیم و دست مردمان را می گیریم چرا که این مردم در صحنه های سخت ما را یاری کردند و ما نیز دست آنها را می فشاریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یک عنصر قدرتمند و قدرت آفرین اما لطیف، ایثار است که ملت ایران را از سختی ها عبور می دهد.

سلامی افزود: این که مردم ما دیگران را به خود ترجیح می دهند و حتی وقتی خود به چیزی نیاز دارند آن را می بخشند این عامل پیروزی ماست که البته در برآورد دشمنان ما جایی ندارد، سنجش ملت ما با معیارها و مفاهیم مادی اشتباه بزرگی است که دشمن به دفعات انجام داده و لذا به دفعات نیز شکست خورده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران از آنچه که خود دوست دارند شب و روز انفاق می کنند، اما زحمتی به انفاق شونده نمی دهند، این طبیعت و خصوصیت ملت بزرگ ایران است که از پیامبران آموخته اند که در جست و جوی ارج نباشند اما خداوند نعمت خود را به آنها چندین ده برابر عطا می کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید