یک بازیکن سنگالی توانست یکی از عجیب ترین پنالتی های تاریخ فوتبال را با ضربه ای چیپ به گل تبدیل کند.

لحظه به ثمر رسیدن عجیب‌ترین پنالتی دنیا در لیگ فوتبال + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، زدن ضربات پنالتی، یکی از حساس ترین و دراماتیک ترین لحظات فوتبال است. یک بازیکن باید دارای اعصاب فولادی باشد تا بتواند در این جنگ مرگ و زندگی، سربلند بیرون بیاید و برخی از آنها برای غلبه بر استرس موجود، به بعضی کارها و رفتارها روی می آورند.

عجیب‌ترین پنالتی تاریخ در لیگ سنگال

فرقی نمی‌کند که این رفتار برای کاهش استرس چگونه باشد یا برخی کارهای خرافاتی را انجام دهند، مهم این است که در آن لحظه حساس و سرنوشت ساز، بازیکن بتواند با کمترین ترس و استرس، ضربه اش را به گل تبدیل کند. با این حال، این هفته، ویدیویی از یک فوتبالیست در سنگال تحت عنوان عجیب ترین ضربه پنالتی که در تاریخ فوتبال دیده ایم، در فضای مجازی منتشر شده است.

در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد و واقعاً انتظار هیچ چیز غیرعادی را نخواهید داشت. داور سوت را می زند تا نشان دهد که بازیکن می تواند ضربه اش را روانه دروازه کند. بازیکن نیز ابتدا یورش کوتاهی به سمت توپ می برد و بجای اینکه به توپ ضربه بزند، ناگهان چرخیده و به آرامی به سمت دروازه خود و به فاصله ای بسیار دور از توپ حرکت می کند. او به راه رفتن ادامه می دهد تا اینکه به لبه دایره وسط زمین می رسد و سپس می چرخد و بار دیگر با دروازه حریف روبرو شود.

بنا به هر دلیلی که باعث شد بازیکن سنگالی در آن لحظه این تصمیم را بگیرد، او یک دور فوق العاده طولانی زد و سپس به آرامی در زمین راه رفت تا به توپ نزدیک شود. زمانی که او به محوطه جریمه می‌رسد، در واقع دویدن خود را شروع می‌کند و به سمت نقطه پنالتی حرکت می‌کند تا در نهایت پنالتی را بزند. نتیجه؟ او با یک ضربه پاننکا یا همان چیپ، پنالتی اش را به گل تبدیل کند. اتفاقی عجیب و ظالمانه که دروازه بان نگون بخت را کمی احمقانه نشان داد.

خواه این یک چیز خرافی باشد یا نشان دادن بی‌احترامی به رقیب، اما حقیقتا ما نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که قبل از زدن ضربه پنالتی، به آرامی به سوی نیمه زمین برویم و دوباره به سمت نقطه پنالتی برگردیم، اما به وضوح مشخص است که این حرکت برای بازیکن سنگالی مفید بود زیرا او پنالتی خود را به بهترین شکل ممکن وارد دروازه حریف کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید