نامزد سابق آنتونی، وینگر منچستریونایتد، پس از بازگشت این بازیکن برزیلی به تمرینات در اولدترافورد سکوت خود را شکست.

اقدام شیطانی ستاره فوتبال قرمزپوشان به دختر جوان + واکنش دختر قربانی

به گزارش سلام نو به نقل از روزنو؛ گابریلا کاوالین در اوایل این ماه به همراه دو زن دیگر، یک‌سری اتهامات تجاوز به این بازیکن ۲۴ساله را مطرح کردند.

این افراد ادعا کردند ستاره یونایتد و ملی‌پوش برزیلی در موارد مختلف بین ژوئن ۲۰۲۲ تا مه ۲۰۲۳ به آنها حمله کرده است. آنتونی پس از مرخصی با حقوق اولیه از منچستریونایتد، اجازه بازگشت به تمرینات تیم اصلی را پیدا کرد.

واکنش دختری که قربانی تجاوز ستاره سرخ‌ها شده بود به بازگشت او به تمرینات

آنتونی همچنین در رابطه با این اتهامات با پلیس منچستر صحبت کرده است. با این حال کاوالین نیز در این مورد نظر خود را بیان کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی از طرف او آمده است: «وکلای گابریلا کاوالین به اطلاع می‌رسانند جنایات این بازیکن هنوز توسط پلیس منچستر و همچنین پلیس برزیل در حال بررسی است، به همین دلیل است که ما معتقدیم او به‌زودی به دادگاه فرا خوانده خواهد شد. او باید با محاکمه روبه‌رو شود. برای ما بدیهی به نظر می‌رسد که اشتباهاتی در مورد بازگرداندن او به تمرینات توسط تیم منچستریونایتد ایجاد می‌شود.»

آنتونی که در ترکیب روز شنبه یونایتد برای باخت 1-0 مقابل کریستال پالاس حضور نداشت، هر گونه اتهامی را رد کرده است.

پس از بازگشت بازیکن سابق آژاکس به منچستریونایتد، اریک تن هاگ، سرمربی شیاطین سرخ، گفت: «ما این بیانیه را در نظر داریم. بنابراین به بیانیه اشاره می‌کنم، همه چیز در بیانیه مشخص شده است.»

او ادامه داد: «فکر نمی‌کنم مساله این باشد که ما یادمان رفته چه اتفاقی افتاده است. ما روی بازی‌ها تمرکز خواهیم کرد. او نیز همین کار را خواهد کرد. شنبه، او به تمرینات باز می‌گردد.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید