عکسی از دختر مرحوم آزاده نامداری مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

شباهت زیاد دختر آزاده نامداری به مادرش + عکس دختر خانم مجری با چادر و مقنعه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مرحومه آزاده نامداری از مجریان بنام تلویزیون بودند. که با فرزاد حسنی ازدواج کرده بود اما بعد از مدتی از یکدیگر طلاق گرفتند. در اینجا عکس دختر دلبند آزاده نامداری را می بینید.

آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی اهل ایران بود. او با اجرا در برنامهٔ «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید. نامداری پس از ۱۲ سال کار در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌طور غیررسمی ممنوع‌التصویر شده بود. در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند

خصوصیات اخلاقی ازاده نامداری:آزاده نامداری مجری معروف ایرانی در ازدواج اولش با فرزاد حسنی در یکی از مصاحبه هایش از اخلاق خاصش که موجب طلاقش از فرزاد حسنی شد پرده برداشت.

نامداری در این مصاحبه گفت:«من یک خودخواهی دارم؛برای من مهم نیست که یک نفر چقدر دوستم دارد بلکه برای من مهم است که خودم چقدر کسی را دوست دارم.

اصلا حاضر نیستم این امتیاز را به شخصی بدهم که کنارش باشم چون او مرا دوست دارد و از اینکه با کسی است که دوستش دارد، لذت ببرد اما من نصف او لذت ببرم.»

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند.حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.

اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.فروردین ماه سال 1400 ، این هنرمند جان خود را از دست داد.

آزاده نامداری

آزاده نامداری

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید