امام جمعه پل‌دختر گفت: همه دستگاه‌ها، به ویژه آموزش و پرورش باید برای گرامی‌داشت هفته وحدت به برگزاری جشن‌ها به ویژه در دانشگاه‌ها و مدارس و ترویج و تبلیغ آن توجه ویژه داشته باشند.

هدف دشمن خدشه‌دار کردن وحدت بین شیعه و سنی است

امام جمعه پل‌دختر گفت: هدف دشمن شکست‌خورده مخدوش کردن وحدت بین شیعه و سنی در ایران است و مردم باید هم‌چنان بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل این هجمه‌ها به کار گیرند.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: امروز مولفه وحدت نجات‌بخش جهان اسلام است که دشمن با تمام توان ،آن را هدف گرفته و برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان تلاش می‌کند.

وی افزود: دشمن به واسطه بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران که همواره پای نظام و انقلاب بودند و با هوشیاری دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه و نیروهای امنیتی در تمام میادین شکست خورده و امروز آماده برای حمله به وحدت مردم است که این هوشیاری را می‌طلبد و باید هم‌چنان مراقب بود.

امام جمعه پل‌دختر گفت: طی ماه‌های اخیر بیش از ۴۰۰ بمب انتحاری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده که حدود ۴۰ بمب از آنها برای ایام محرم و صفر آماده شده بود و حدود ۲۰۰ تروریست تکفیری دستگیر و ضربه سنگینی به اغتشاش قبل از اینکه کاری انجام دهند،وارد شد.

وی افزود: همچنین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) جاسوس‌هایی که مستقیم با اسرائیل در ارتباط بودند در ایران دستگیر شدند که این یک موفقیت بزرگ برای دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است و نمازگزاران پل‌دختری نیز از مجاهدت، بزرگی و تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تقدیر می‌کنند.

موسوی به روز بزرگ‌داشت تعدادی از فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآورشد: آرامش و امنیت امروز ملت و کشور ما به دور از هرگونه دغدغه ، مدیون خون پاک شهدا وفرماندهانی مانند فلاحی، فکوری نامجو ،کلاهدوز و شهید جهان‌آرا است که یاد آنها را گرامی می‌داریم و به روح پاک و مطهر آنها صلوات و درود می‌فرستیم.

امام جمعه پل‌دختر به روز آتش‌نشانی و ایمنی اشاره کرد و با تبریک این روز به آتش‌نشانان ، گفت: نیروهای آتش‌نشانی مردان بزرگی هستند که به دل آتش می‌زنند تا هم‌نوعان خود از آتش نجات دهند.

وی افزود: آتش‌نشان قشری هستند که کمتر دیده می‌شوند و کمتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود به مناسبت این روز از آنها تجلیل شود.

موسوی به یازدهم مهر ماه روز اخلاق و مهرورزی به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع)اشاره کرد و با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر جشن‌های هفته وحدت، یادآورشد: برگزاری جشن‌های هفته وحدت بسیار با اهمیت است و امروز باید در اولویت قرار گیرد و باید به شعائرالله توجه ویژه شود.

وی افرود: هفته وحدت فرصت مناسبی برای آشنا کردن هرچه بیشتر جوانان، نوجوانان و کودکان با مهرورزی، محبت و سیره و روش زندگی پیامبر(ص) است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: همه دستگاه‌ها، به ویژه آموزش و پرورش باید برای گرامی‌داشت هفته وحدت به برگزاری جشن‌ها به ویژه در دانشگاه‌ها و مدارس و ترویج و تبلیغ آن توجه ویژه داشته باشند.

وی به سیزدهم مهر ماه روز نیروی انتظامی و فراجا اشاره کرد و افزود:پیشاپیش این روز را به سبزپوشان قهرمان نیروی انتظامی و فراجا تبریک می‌گویم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید