برخلاف انتظارات دیگران، اقتصاد در حال رشد است. این صنعت کارآمد کار می‌کند درحالیکه برای مدتی طولانی اینطور نبود. بخش کشاورزی در حال ثبت رکوردهای جدید است و ساخت و ساز با سرعتی در حال توسعه است که در زمان شوروی دیده نشده بود. ما همه چیز داریم تا مسیر انتخاب شده را به طور موثر دنبال و کشور را تقویت کنیم.

روسیه به سودان جنوبی کمک خواهد کرد

پوتین مطمئن است که برخلاف تصورات و انتظارات مخالفان، روسیه می‌تواند تمامی مشکلات موجود را حل کند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در جمع سران منطقه‌ای منتخب گفت: سوالات زیادی وجود دارد اما می‌خواهم تاکید کنم که ما تمامی ظرفیت‌های لازم را برای حل این مشکلات داریم، اگرچه بسیاری انتظار دارند که همه چیز در روسیه از هم بپاشد.

وی افزود: برخلاف انتظارات دیگران، اقتصاد در حال رشد است. این صنعت کارآمد کار می‌کند درحالیکه برای مدتی طولانی اینطور نبود. بخش کشاورزی در حال ثبت رکوردهای جدید است و ساخت و ساز با سرعتی در حال توسعه است که در زمان شوروی دیده نشده بود. ما همه چیز داریم تا مسیر انتخاب شده را به طور موثر دنبال و کشور را تقویت کنیم.

وی توجه رهبران منطقه را به اعتمادی که از سوی مردم نسبت به انتخابات نشان داده شده، جلب کرد و افزود: در واقع، هم میزان مشارکت و هم میزان حمایت نشان می‌دهد که مردم به همه ما، به ویژه شما سران منطقه‌ای اعتماد دارند. آنها تا حد زیادی به زندگی و سرنوشت خود اعتماد دارند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین خاطرنشان کرد، در میان مشکلاتی که هنوز حل نشده باقی مانده‌اند، باید به پاکسازی زاغه‌ها، ساخت مهدهای کودک و مدارس و همچنین کمبود پرسنل بهداشتی پرداخت.

وی گفت: مشکلات زیاد است. جایی که مسکن در وضعیت فاجعه‌باری است، جایی که مردم باید بالاخره فرصتی برای خروج از محله‌های فقیرنشین داشته باشند، جایی که هنوز امکانات کافی برای مراقبت از کودکان پیش دبستانی وجود ندارد، جایی که مردم هنوز مجبورند فرزندان خود را به مدارسی بفرستند که سه شیفته هستند. جایی که آمبولانس کافی وجود ندارد، مشکلات بازار کار هنوز حل نشده است و جایی که هنوز مشکلات مربوط به جمعیت وجود دارد.

پوتین هم‌چنین در جریان دیدار با سالوا کر، همتای سودان جنوبی‌اش به مساله کمک به این کشور آفریقایی برای حل مساله و مشکلات امنیتی اشاره کرد و گفت: روسیه از سودان جنوبی برای رسیدگی به مشکلات و چالش‌های سیاست داخلی و تضمین امنیت این کشور حمایت می‌کند.

وی افزود: می‌دانیم که توسعه بیشتر با تضمین امنیت همراه است. بنابراین، ما تمام تلاش خود را برای حمایت از شما در این زمینه نیز انجام خواهیم داد.

پوتین ادامه داد که انتظار دارد تا درباره مسائل امنیت و ثبات منطقه‌ای نیز با مقام‌های مربوطه سودان جنوبی صحبت کند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید