مهاجم آرژانتینی استقلال رای بازگشت به تمرینات گروهی استقلال و حضور در بازی‌های دوستانه اعلام آمادگی کرده است.

بازگشت بلانکو به تمرینات گروهی استقلال

به گزارش سلام نو گوستاوو بلانکو طی روزهای گذشته از برخی موضوعات در تهران گلایه داشت و به همین خاطر از مدیر برنامه‌های خود خواست که به ایران سفر کند و در جلسه ای با علی خطیر مدیرعامل استقلال پیگیر مطالباتش شود.از این رو شب گذشته بلانکو به همراه خاویر گونزالس مدیربرنامه‌هایش جلسه ای را با علی خطیر و علی سامره برگزار کردند.

در این جلسه دو طرف درباره همه موضوعات مربوط به مفاد قرارداد مهاجم آرژانتینی از جمله ماجرای منزل مسکونی او در تهران به گفت وگو پرداختند و توافقاتی صورت گرفت. بلانکو با توجه به اینکه مبلغی را هم به عنوان پیش قسط به صورت دلاری از استقلال دریافت کرده حالا مشکل مالی با این باشگاه ندارد.

نکته قابل توجه درباره بلانکو این است که او به خاطر مشکلاتی که در تهران به آنها برخورده بود، در تمرینات گروهی و بازی دوستانه گذشته استقلال حضور پیدا نکرد. این بازیکن در هفته گذشته در محل تمرین استقلال حضور داشت اما به صورت اختصاصی تمرین کرد.

حالا بعد از برگزاری جلسه شب گذشته بلانکو و خطیر این بازیکن خارجی برای بازگشت به تمرینات گروهی استقلال و حضور در بازی‌های دوستانه اعلام آمادگی کرده است. بر این اساس هر زمانی اعتصاب بازیکنان استقلال بشکند و تمرینات خود را از سر بگیرند، بلانکو نیز در کنار سایر شاگردان نکونام کارش را جلو می‌برد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید