پزشک خوب لیست جامعی از متخصصان و روانپزشکان ارائه کرده است تا شما به‌راحتی و در چند ثانیه جدول زمانی روانپزشک مدنظرتان را مشاهده کنید و پس از آن با توجه به برنامه خودتان اولین نوبت را رزرو کنید.

معرفی بهترین روانشناسان تبریز با پزشک خوب (شهریور ۱۴۰۲)

اگر ساکن تبریز هستید و با مشکلاتی مانند افسردگی، بیش فعالی، اضطراب، وسواس، اختلالات دو قطبی، اوتیسم و... دست‌وپنجه نرم می‌کنید، یکی از راه‌هایی که برای درمان این اختلالات می‌توانید امتحان کنید مراجعه به روانشناس است. اما اینکه چطور بتوانید بهترین روانشناس تبریز را پیدا کنید کمی سخت است و احتمال دارد زمان زیادی از شما بگیرد.

خوشبختانه پلتفرم‌های آنلاین، بسیاری از چالش‌های روزمره‌ی ما را کم کرده‌اند و دیگر برای کارهای ساده‌ای مثل جستجو پزشک نیاز به انتظار و جستجوهای متعدد ندارید! به‌طور مثال برای یافتن پزشک خوب به جای سوال از آشنایان و تحقیقات میدانی، می‌توانید کمی در اینترنت بگردید و به‌راحتی پزشک مناسب برای حل بیماری‌تان را پیدا کنید.

یکی از بهترین وبسایت‌ها در این زمینه، پزشک خوب است. در پزشک خوب به‌سرعت متخصص مدنظرتان را پیدا می‌کنید و نیاز به صرف وقت زیادی نیست! در ادامه می‌خواهیم ۳ روانشناس مجرب تبریز را معرفی کنیم تا با دید بازتری بتوانید روانشناس مناسب را پیدا کنید.

آشنایی با دکتر الهام جهانگیر

دکتر الهام جهانگیر عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، انجمن روانشناسی و باشگاه پژوهشگران جوان است. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاوره و مدرس دانشگاه هستند و یکی از برترین روانشناس‌های تبریز به شمار می‌روند.

معرفی بهترین روانشناسان تبریز با پزشک خوب (شهریور ۱۴۰۲)

خدمات روانشناسی دکتر الهام جهانگیر

در مطب دکتر جهانگیر خدمات روانشناسی متعددی انجام می‌شود از جمله:

  • استعدادیابی کودک و نوجوان
  • مشاوره کودک 
  • بازی درمانی
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • زوج درمانی
  • مشاوره فردی

شیوه درمان دکتر جهانگیر با طرحواره درمانی و درمان شناختی-رفتاری انجام می‌شود.

نظرات مراجعه‌کنندگان درباره دکتر الهام جهانگیر

بیشتر مراجعه‌کنندگان از راهکارهایی که ایشان برای بهبود سلامت روان به بیماران ارائه داده‌اند، راضی هستند. اغلب کاربران از با حوصله بودن، کاربلد بودن و شنوا بودن ایشان صحبت کرده‎اند و این‌ ویژگی‌ها را جزو نقاط مثبت دکتر جهانگیر بیان کرده‌اند.

آشنایی با دکتر احد آهنگر

دکتر احد آهنگر از جمله روانشناسان مطرح تبریز هستند و از سوابق تحصیلی ایشان می‌توانیم به دکترای تخصصی مشاوره از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران، کارشناس روانشناسی بالینی از دانشگاه تبریز اشاره کنیم.

علاوه بر این هیات علمی دانشگاه، پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و بهزیستی، مشاور سابق خانواده در دادگاه خانواده تبریز و... از دیگر سوابق حرفه‌ای دکتر آهنگر به شمار می‌رود.

برای مشاهده سوابق دکتر آهنگر می‌توانید به صفحه‌ی ایشان در پزشک خوب مراجعه کنید.

معرفی بهترین روانشناسان تبریز با پزشک خوب (شهریور ۱۴۰۲)

خدمات روانشناسی دکتر آهنگر

دکتر آهنگر خدمات روانشناسی متعددی انجام می‌دهند و به گفته کاربران همواره بهترین راه‌حل‌ها را برای درمان تجویز می‌کنند. مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، درمان اختلالات جنسی، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره اعتیاد، مشاوره نوجوان از جمله خدماتی‌ست که توسط دکتر آهنگر ارائه می‌شود.

علاوه بر این اجرای تست‌های شخصیت و استعدادیابی، برگزاری کارگاه‌های روانشناختی و همایش‌هایی با موضوعات روانشناسی دیگر اقدامات ایشان است.

نظرات مراجعه‌کنندگان درباره دکتر احد آهنگر

اکثر کسانی که برای حل مشکلات پیش از ازدواج به دکتر آهنگر مراجعه کردند، از سطح دانش، راهکارها و اخلاق ایشان بسیار راضی هستند. علاوه بر این بیمارانی که برای خانواده درمانی، از راه‌حل‌های ایشان استفاده کردند، رضایت خودشان را اعلام کرده‌اند.

آشنایی با خانم فاطمه عظیمی

از سوابق تحصیلی خانم عظیمی به کارشناس ارشد روانشناس عمومی می‌توانیم اشاره کنیم. ایشان مدرس دانشگاه غیرانتفاعی رشته روانشناسی و درمانگر سکس در مرکز مشاوره آرامش اندیشه هستند. گذراندن دوره‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، تشخیص و درمان مشکلات جنسی و... از جمله کارگاه‌ها و دوره‌های گذرانده شده در کارنامه حرفه‌ای ایشان است.

معرفی بهترین روانشناسان تبریز با پزشک خوب (شهریور ۱۴۰۲)

خدمات روانشناسی خانم عظیمی

در مطب خانم عظیمی برای مشکلات زیر خدمات و راهکار ارائه می‌شود:

  • سکس تراپی: درمان بی میلی جنسی در مردان و زنان، اختلال نعوظ، زودانزالی
  • واژینیسموس و مقاربت دردناک در زنان، آنورگاسمی (عدم ارگاسم در زنان)
  • درمان انحرافات جنسی
  • زوج درمانی
  • مشاوره فردی
  • خانواده درمانی

نظرات مراجعه‌کنندگان درباره فاطمه عظیمی

بسیاری از افراد که برای بهبود روابط به ایشان مراجعه کردند، رضایت کامل از نحوه و روند درمان را اعلام می‌کنند. ریز بین بودن، با حوصله بودن، شنوا بودن و ارائه بهترین راه‌حل از نکات مثبتی است که مراجعه‌کنندگان به آن اشاره کرده‌اند. اکثر کسانی که مشکلات جنسی و زناشویی داشتند و برای حل این مشکلات از خانم عظیمی کمک گرفتند، از صحبت‌های ایشان راضی هستند.

در یک چشم‌به‌هم‌زدن نوبت خود را رزرو کنید!

در حال حاضر رزرو کردن نوبت روانپزشک کار چندان سختی نیست و نیاز به آزمون‌وخطای زیادی ندارد و کافیست با تلفن همراه در اینترنت کمی جستجو کنید. استارتاپ‌هایی که در حوزه سلامت به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند رزرو نوبت را آسان کرده‌اند و دیگر نیاز به تماس‌های مکرر به مطب و منتظر ماندن برای گرفتن نوبت نیست.

پزشک خوب لیست جامعی از متخصصان و روانپزشکان ارائه کرده است تا شما به‌راحتی و در چند ثانیه جدول زمانی روانپزشک مدنظرتان را مشاهده کنید و پس از آن با توجه به برنامه خودتان اولین نوبت را رزرو کنید.

پزشک خوب راهگشا در انتخاب روانشناس

در این مطلب تلاش کردیم ۳ روانشناس برتر تبریز که نظرات کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند، معرفی کنیم. شما می‌توانید بدون هزینه و به‌طور رایگان تمام اطلاعات لازم بهترین روانشناسان تبریز را در پزشک خوب مطالعه کنید و پس از آن تصمیم به انتخاب یکی از روانشناسان بگیرید. امیدواریم با استفاده از مطالب بالا گامی در حل چالش پیدا کردن بهترین روانشناس تبریز برداشته باشیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید