همراه بانک ملت یکی از اپلیکیشن‌های بانکی جامع، موفق و کارامد در نظام بانکی ایران است که توانسته با توجه به عملکرد خوب و رابط کاربری مناسبش، نیازهای مشتریان این بانک را برآورده و رضایت آنان را جلب کند.

امکانات اپلیکشن همراه بانک ملت برای دارندگان گوشی‌های آیفون

بانک ملت به مانند بسیاری از بانک‌های ایرانی، از مدت‌ها قبل بانکداری مجازی را با اینترنت بانک خود آغاز کرد. اما با توجه به رشد روزافزون استفاده افراد از تلفن‌های همراه، این بانک تصمیم گرفت با ورود به عرصه اپ‌های بانکی، به این نیاز مخاطبان خود پاسخ داده و نرم‌افزاری برای استفاده از خدمات بانکی روی تلفن همراه ارائه کند. همراه بانک ملت، نام نرم‌افزار یا برنامک بانک ملت است که به دنیای اپ‌های بانکی ایرانی وارد شده است. این اپلیکیشن از زمان عرضه تا امروز بارها بروزرسانی شده است و آخرین نسخه‌های آن هم‌اکنون در دسترس کاربران و مشتریان بانک ملت است.

به مانند دیگر اپلیکیشن‌های بانکی، همراه بانک ملت هم برای دو گروه اصلی از کاربران تلفن همراه طراحی و عرضه شده است. کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید و ios. این دو سیستم عامل، بازار تلفن همراه را در اختیار دارند و هر نرم‌افزار موفقی باید هر دو گروه کاربران این سیستم عامل‌ها را پوشش دهد. دانلود همراه بانک ملت نسخه ios هم دارای نسخه ویژه ios است و در این نوشته به طور اختصاصی درباره این نسخه از اپ بانک ملت برای دارندگان سخت‌افزارهای آیفون گفتگو خواهیم کرد. هر چند بسیاری از ویژگی‌هایی که در اینجا یاد می‌کنیم، بین دو نسخه اندروید و ios مشترک است.

امکانات و ویژگی‌های همراه بانک ملت در نسخه آیفون

در آخرین بروزرسانی از نسخه آیفون اپ همراه بانک ملت این مجموعه از امکانات و خدمات در دسترس کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است:

احراز هویت با روش‌های بیومتریک: برای امنیت بالاتر اطلاعات محرمانه مالی، اپ همراه بانک از روش‌های بیومتریک مانند اثرانگشت، تشخیص چهره و اسکن چشم برای احراز هویت کاربر خود استفاده می‌کند.

پرداخت قبض‌های مختلف: هر قبضی که شناسه پرداخت و شناسه قبض آن را داشته باشید، مانند هر نوع قبض خدماتی، جریمه رانندگی و غیره، در همراه بانک ملت قابل استعلام، پرداخت و تسویه است.

مدیریت چک‌های صیادی با سامانه پیچک: در همراه بانک ملت می‌توانید به وسیله فراخوانی سامانه پیچک، به امور چک‌های صیادی مانند دریافت، استعلام، تایید و انتقال رسیدگی کنید. همچنین امکان رفع سو اثر چک برگشتی هم در اینجا پیش‌بینی شده است.

اطلاع‌رسانی به دریافت‌کننده: وقتی وجهی را برای کسی منتقل می‌کنید، ممکن است سامانه پیامکی حساب وی فعال نباشد و او از دریافتی خود خبردار نشود. برای حل این مشکل در همراه بانک ملت امکانی در نظر گرفته شده که می‌توانید به دریافت‌کننده حواله بانکی، انتقال وجه را اطلاع‌رسانی کنید.

امکانات اپلیکشن همراه بانک ملت برای دارندگان گوشی‌های آیفون

پرداخت عوارض آزادراهی: اکنون که پرداخت عوارض آزادراهی هم از حالت فیزیکی به آنلاین تغییر ماهیت داده است، اپلیکیشن همراه بانک ملت این مورد را هم برای شما انجام می‌دهد.

پیدا کردن نزدیک‌ترین شعبه: اگر دسترسی موقعیت جغرافیایی تلفن همراه خود را به این اپلیکیشن بدهید، نزدیک‌ترین شعبه بانک ملت به شما را برایتان نمایش می‌دهد.

غیرحضوری‌سازی فرایندهای مختلف بانکی: غیرحضوری شدن فرایندهای بانکی به کمک اپلیکیشن‌های بانکی، یکی از فواید طبیعی آن‌ها به شمار می‌رود. اما اپ همراه بانک ملت تلاش کرده روی این موضوع تمرکز ویژه‌ای کند. برای نمونه بسیاری از فرایندهای احراز هویت به صورت مجازی انجام می‌شود. بخشی از این امکان به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای پردازش تصویر و ویدئوی چهره کاربر است. همچنین امکان صدور گواهی امضای دیجیتال قانونی برای کاربران اپ همراه بانک ملت فراهم شده است.

پرداخت مستقیم به سازمان‌ها و ادارات: بخشی از پرداخت‌های مالی به سازمان‌ها و نهادهای خدماتی کلان، در همراه بانک ملت تبدیل به روندهای ثابت و در دسترس شده است. برای نمونه پرداخت به شرکت هواپیمایی هما، بیمه تامین اجتماعی، بیمه ما، بیمه ایران، شرکت لوازم خانگی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مادیران، شرکت بیمه البرز و شرکت بیمه آسیا در بخش واریز به حساب سازمان‌ها پیش‌بینی شده است.

بازپرداخت تسهیلات بانکی: اگر از بانک ملت، وام و تسهیلات مالی دریافت کرده باشید، برای کنترل تسهیلات دریافتی، تاریخ سررسیدها و بازپرداخت اقساط می‌توانید از همراه بانک ملت استفاده کنید.

مدیریت کارت‌های بانکی: کارت‌های بانکی در اپ بانکی ملت برای گوشی‌های آیفون، آسانتر از هر موقعیت دیگری است. شما می‌توانید در این اپ، بر روی کارت‌های خود عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض، خدمات شارژ و خرید بسته اینترنتی، غیرفعالسازی یا ابطال کارت، بازپرداخت اقساط، پذیره‌نویسی، دریافت رمز دوم ثابت یا پویا، برداشت وجه، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز دوم پویا و ثابت را انجام دهید.

آیا نسخه ios همراه بانک ملت را می‌توان به آسانی نصب کرد؟

صحبت از مزایا و امکانات نسخه ios اپ همراه بانک ملت تا زمانی که نتوانیم از آن استفاده کنیم فایده‌ای ندارد! زیرا اپ‌های ایرانی در اپ‌استور رسمی اپل در دسترس نیستند و نصب نرم‌افزاری که در این فروشگاه نباشد، دشوار خواهد بود. خب پس چه باید کرد؟ خبر خوب اینست که نصب و استفاده از همراه بانک ملت و دیگر اپ‌های ایرانی روی گوشی‌های آیفون، دیگر دشوار نیست. چون به کمک اشتراک سیبچه می‌توانید اپ بانک ملت و دیگر اپ‌های ایرانی ویژه دستگاه‌های شرکت اپل را به راحتی نصب و استفاده کنید. سیبچه یک بازار تخصصی اپ‌های ایرانی ویژه سیستم عامل آی او اس است و شما در آن می‌توانید هر اپ ایرانی ios مثل روبیکا برای ایفون را پیدا کرده و تنها با داشتن یکی از بسته‌های اشتراک سیبچه، از آن به طور پایدار استفاده کنید. خبر خوب دوم اینکه بانک ملت برای مشتریان خود یک هدیه در نظر گرفته و شما با وارد کردن Mellat در زمان خرید هر کدام از بسته‌های اشتراک سیبچه، ۳۰ هزار تومان تخفیف بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید