یک پسر جوان در درگیری با برادرش به خاطر سیگار کشیدن کشته شد و پدر و پسر عمویش را هم زخمی کرد.

حادثه تلخ در تهران / قتل پسر ۲۵ ساله بخاطر کشیدن سیگار

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، 4 خرداد ماه امسال وقوع درگیری خونین میان دو برادر در خانه‌ای در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. شواهد نشان می‌داد در درگیری پسر ۲۵ ساله به نام شهاب با چاقو برادر بزرگش شاهین و پدر و پسر عمویش را زخمی کرده و گریخته است.

آنها با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند اما ساعتی بعد شاهین ۲۹ ساله به خاطر شدت جراحات روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

پدر و پسر عموی شهاب که تحت درمان قرار گرفته بودند از شهاب شکایت کردند.

پدر وی به ماموران گفت :درگیری پسرهایم به خاطر سیگار کشیدن شهاب شروع شد. پسر بزرگم به شهاب اعتراض اعتراض کرده و می‌گفت نباید شهاب سیگار بکشد. همین موضوع باعث درگیری میان آنها شده بود. من وقتی به خانه رسیدم که شهاب به روی برادرش چاقو کشیده و او را زخمی کرده بود. من قصد میانجگری داشتم که شهاب به سمتم حمله ور شد و مرا هم زخمی کرد. پسر برادر سعی کرد مانع شهاب شود اما پسرم او را هم با چاقو زد.

به دنبال اظهارات این مرد ماموران به ردیابی پسر جوان پرداختند و شهاب را در حاشیه پارکی در جنوب تهران ردیابی و دستگیر کردند.

وی به چاقوکشی و قتل برادرش اعتراف کرد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :مدتی بود سیگار می‌کشیدم .اما برادر بزرگم با اینکه خودش سیگاری بود به من اعتراض می‌کرد .آخرین بار وقتی سیگار را روشن کردم برادرم بار دیگر دعوا را از سر گرفت و من عصبانی شدم و خانه را ترک کردم .اما یک ساعت بعد وقتی به خانه برگشتم بار دیگر شاهین به من اعتراض کرد و گفت بهتر است سیگار را ترک کنم .حرف‌های او باعث شد کنترل اعصابم را از دست بدهم .من که عصبانی شده بودم با چاقو به شاهین حمله کردم و چند ضربه به او زدم .اما واقعاً قصد کشتن برادرم را نداشتم .همان موقع پدر و پسر عمویم وارد خانه شدند و با دیدن شاهین به سمتم حمله کردند. من که کنترلی بر رفتارم نداشتم آنها را هم زخمی کردم و از خانه بیرون رفتم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید من قصد کشتن برادر و زخمی کردن پدر و پسر عمویم را نداشتم و شرمنده هستم . هنوز خودم نمی‌دانم چرا دست به چنین کاری زدم .

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در حالی که پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه 10دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده بود پدر وی اعلام گذشت. وی گفت بدون قید و شرط از خون پسرش گذشت می کند و قصاص نمی خواهد.

به این ترتیب قرار شد پسر چاقوکش از جنبه عمومی جرم در دادگاه از خود دفاع کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید