امروز پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها و جاده‌های کشور را تشریح کرد.

رفت و آمد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال ممنوع شد | آخرین وضعیت راههای کشور
به گزارش سلام نو به نقل، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهار کرد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است. این ممنوعیت تردد به دلیل ترافیک سنگین در داخل تونل‌ها و جاده چالوس اعمال شده است.

شیرانی تاکید کرد: این ممنوعیت تردد موقتی بوده و تا روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی در داخل تونل‌ها، ادامه دارد.

وی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و مسیر رفت و برگشت و حدفاصل پلور تا بایجان ترافیک سنگین گزارش شده است.

شیرانی گفت: همچنین در آزادراه قزوین - رشت مسیر جنوب به شمال و محدوده‌های کوهین، شیرین سو و لوشان و حدفاصل منجیل تا رودبار، محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال و محدوده دماوند و آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا زیباشهر در اکثر مقاطع ترافیکی سنگین گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی منتهی به شهر مشهد نیز توضیح داد: تردد در آزادراه باغچه – مشهد، محور چناران – مشهد و محور تربت جام - مشهد روان است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورها بیان کرد: بارش باران در برخی محورهای استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل و در برخی محورهای استان سیستان و بلوچستان وزش باد و گردوخاک گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید