اپل واچ اولترا 2، نسل جدید نسخه پرمیوم ساعت هوشمند اپل است.

معرفی اپل واچ اولترا 2 + مشخصات

به گزارش سلام نو به نقل از دیجیاتو، اپل واچ اولترا ۲، نسل جدید نسخه پرمیوم ساعت هوشمند اپل است که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

اپل پیش از معرفی سری جدید آیفون‌های خود در کنفرانس اخیر، اپل واچ اولترا ۲ و اپل واچ سری ۹ را معرفی نمود. اگرچه ظاهر اپل واچ اولترا ۲ شباهت بسیاری با نسل قبلی آن دارد، اما شاهد تغییرات داخلی محسوسی بوده که موجب ارائه قابلیت‌های تازه و کاربردی شده است.
مشخصات فنی اپل واچ اولترا ۲

مهم‌ترین به‌روزرسانی اپل واچ اولترا ۲، مجهزشدن آن به تراشه تازه‌وارد S9 است که شاهد استفاده از آن در اپل واچ سری 9 نیز هستیم. این تراشه موجب نمایش بسیار روان‌تر انیمیشن‌ها شده و عملکرد پایش فعالیت‌های قلب را بهبود می‌بخشید.

اپل واچ اولترا 2 معرفی شد

طراحی اپل واچ اولترا ۲

طراحی خارجی اپل واچ اولترا جدید مشابه با نسل قبلی آن است؛ البته اپل ادعا دارد که اکنون از ۹۵ درصد تیتانیوم بازیافت‌شده در ساخت این محصول استفاده می‌کند.

صفحه‌نمایش اپل واچ اولترا ۲

نمایشگر ساعت هوشمند جدید اپل، بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش را در میان اپل واچ‌ها به خود اختصاص داده است و می‌تواند حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت را در اختیار دارندگان قرار دهد؛ رقمی که کاملاً استثنایی به‌نظر می‌رسد و می‌تواند نمایش راحت و آسان محتوا در محیط‌های پرنور را تضمین کند.

باتری اپل واچ اولترا ۲

طبق اطلاعیه اپل، کاربران می‌توانند حداکثر ۷۲ ساعت شارژدهی در حالت ذخیره انرژی را با اپل واچ اولترای جدید تجربه کنند. برای مقایسه، باید اشاره کنیم که میزان گفته‌شده در نسل پیشین ۶۰ ساعت است.

پردازنده اپل واچ اولترا ۲

تراشه S9 به‌کاررفته در اپل واچ اولترای جدید و اپل واچ سری ۹، امکانات و ویژگی‌های تازه‌ای را به‌همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت Double Tap اشاره کرد؛ قابلیتی که تعامل بدون لمس از طریق حرکات دست با ساعت هوشمند اپل را ممکن می‌سازد و می‌توان از آن برای کنترل تماس، آلارم و... استفاده کرد. تراشه U2 جدید نیز به کاربران کمک می‌کند تا مکان دقیق سایر گجت‌های خود را با دقت بالایی ردیابی کنند. همچنین درصورت نزدیک‌شدن به هوم‌پاد، می‌تواند به کاربر پیشنهاد پخش محتوا دهد و کلیدهای کنترل پخش را روی ساعت در اختیار وی بگذارد.

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ اولترا ۲

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز اقدام به پیش‌سفارش Apple Watch Ultra 2 با قیمت ۷۹۹ دلار نمایند. عرضه این دستگاه به بازار نیز از ۳۱ شهریورماه آغاز خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید