باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با بازیکن خارجی جدید خود دچار یک مشکل تازه شده است.

مشکل تازه استقلال برای قراداد با بازیکنان خارجی‌

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، با توجه به منتفی شدن حضور فوتبالیست مصری در استقلال و خالی کردن جای مناسب برای جذب یک مهره تازه نفس، استقلال می‌تواند تا قبل از پایان نیم فصل اول یک بازیکن خارجی دیگر هم جذب کند اما به لحاظ اداری برای انجام چنین کاری دچار مشکل شده است.

استقلال از جمله باشگاه‌هایی است که در این فصل به خاطر ماجرای سقف بودجه حسابی به دردسر افتاده‌اند و حالا به نظر می‌رسد این داستان همچنان ادامه دارد. طبق شنیده‌های ما، بابت ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو مشکلی وجود ندارد و این مهاجم آرژانتینی مدارکش را ثبت می‌کند و برای بازی در جمع آبی‌پوشان کارت حضور در میدان دریافت خواهد کرد اما اگر استقلالی‌ها بخواهند علاوه بر او، یک بازیکن خارجی دیگر هم به خدمت بگیرند دچار مشکل خواهند شد چون سقف بودجه به آنها اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

در این میان اما تکلیف چه خواهد بود؟ یکی از مربیان استقلال با تاکید بر اینکه موفقیت تیم برای همه در اولویت قرار دارد به خبر ورزشی گفت: اگر واقعاً آقای نکونام یک بازیکن خارجی جدید علاوه بر بلانکو بخواهد و چنین فردی را پیدا کند، قطعاً مجموعه باشگاه استقلال راهکارهای مختلفی را برای حل مشکل سقف بودجه مد نظر می‌گذرد. روش‌هایی که کم کردن قرارداد نفرات کنونی یکی از آنهاست.

ظاهرا با توجه به قاعده‌ای به نام متمم قرارداد می‌توان از رقم ثبت شده برای بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال مبالغی را کم کرد تا داستان سقف بودجه حل شود. خود جواد نکونام اولین کسی بود که برای کمک به استقلال چنین کاری را حدوداً ۴۰ روز قبل انجام داد و بخشی از قرارداد خودش را کم کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید