عکسی از مهدی مهدوی کیا در کنار دخترش در فضای مجازی منتشر شد.

مهدی مهدوی کیا در کنار دختر ۲۳ ساله زیبایش + عکس

مهدی مهدوی کیا متولد شهر ری می باشد ولی اصالتا اهل اراک روستای چشمه است. مهدی مهدوی کیادر باشگاه های بانک ملی، پرسپولیس تهران، بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت آلمان سابقه بازی دارد.مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران با انتشار یک استوری تولد ۲۳ سالگی دخترش عسل را تبریک گفت.مهدی مهدوی کیا از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی از زمین های خاکی جذب باشگاه بانک ملی شد و با پشتکار به باشگاه پرسپولیس پیوست.مهدی مهدوی کیا افتخارات و موفقیت های مهم ورزشی وی از سال ۷۵ شروع شد، پس از محرومیت نعیم سعداوی وی در پیستون راست تیم ملی بازی کرد. مهدی با زدن ۲ گل به چین شایستگی های خود را اثبات کرد.

مهدی مهدوی کیا

مهدوی کیا در سال ۲۱۱۳ از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن برتر فوتبال آسیا شناخته شد. هواداران هامبورگ به او لقب موشک ایرانی داده بودند.
وی از باتجربه های فوتبال و تیم ملی فوتبال ایران است و در سال ۱۳۸۷ از سوی علی دایی؛ سرمربی وقت تیم ملی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست. او با حضور در دو جام جهانی ۹۸ و ۲۱۱۶ خود را در سطح بین المللی مطرح کرد.
مهدوی کیا در سال ۱۹۹۸ به باشگاه بوخوم پیوست و در سال ۱۹۹۹ به هامبورگ رفت و تا سال ۲۱۱۷ در این تیم عضویت داشت که با تمام شدن قرارداد خود به تیم اینتراخت فرانکفورت پیوست. وی در مجموع ۲۲۳ بازی در بوندس لیگا، ۲۹ گل به ثمر رساند.

کد خبرنگار: ۲۸
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید