محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی با خبر ورزشی راز بزرگی را فاش کرده بود.

این بازیکن پرسپولیس ۴۸ ساعت به کما رفت! + او کیست؟

به گزارش سلام نو، پرسپولیس در تابستان سال ۹۱ ستارگان زیادی را جذب کرد تا نتایج ضعیف خودش دریازهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را جبران کند. سرخ‌پوشان بازیکنان زیاد و سرشناسی داشتند اما با مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی خود فصل را خوب استارت نزدند و اختلافات این مربی با کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی فوتبال کشورمان هم مزید بر علت شد تا تمرکز ملی‌پوشان پرسپولیس پایین بیاید.

در چنین شرایطی محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس که سال ۹۱ هم سکان مدیریت این باشگاه را برعهده داشت، روز یازدهم شهریور ماه آن سال در لابلای صحبت‌های خود با خبرورزشی به نکته بسیار جالب و عجیبی اشاره کرد و گفت: یک سرمربی لیگ برتری با یکی از بازیکنان سرشناس ما تماس گرفت و به او گفت تو باید به نظر من در پرسپولیس فیکس بازی کنی اما نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی برایت رخ نمی‌دهد

به گفته مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس بازیکن موردنظر پس از شنیدن این حرف کاملا شوکه شد و به مدت ۴۸ ساعت آن‌قدر در خودش فرو رفته و ناراحت بود که اصلا انگار به کما رفته بود!

اگرچه رویانیان اسم این بازیکن را فاش نکرد اما در آن مقطع رسانه‌ها برای چند روز مسئله را دنبال کرده و حتی شایعه شده بود که بازیکن مورد نظر محمد نوری یا کریم انصاری‌فرد است. شایعاتی که البته این دو بازیکن و البته مدیران پرسپولیس آن را تکذیب کردند. در نهایت مانوئل ژوزه نتوانست با پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد و در میانه راه آن فصل جای خود را به یحیی گل‌محمدی داد. البته مانوئل از نظر مالی انتقام سختی از پرسپولیس گرفت و دستمزد خود را همراه با غرامت آن به‌طور تمام و کمال از سرخ‌پوشان دریافت کرد.

بازیکن پرسپولیس ۴۸ ساعت به کما رفت!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید