دارا حیایی بازیگر سینما و تلویزیون پسر امین حیایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش به همراه پدرش در روز تولدش منتشر کرد.

تولد ۲۶ سالگی پسر امین حیایی در کنار پدرش + عکس

به گزارش سلام نو، دارا حیایی متولد ۱۱ شهریور ۱۳۷۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی می باشد که ابتدا از مدلینگ و تبلیغات شروع کرد و در ۲۳ سالگی وارد بازیگری شد و در ادامه با سریال «از سرنوشت» درخشید.

دارا حیایی فرزند امین حیایی از همسرش اولش مونا بانکی‌پور است، والدینش هر دو هنرمندان  نامی هستند ولی مادرش سالهاست بازی نکرده است مادربزرگ مادری اش خانم «فرزانه داوری» از بازیگران قبل از انقلاب می باشد که سال ۱۳۹۵ در چند سریال شبکه جم نیز بازی کرد.

دارا حیایی در سال ۱۳۸۲ وقتی ۶ ساله بود اولین بار در سریال «مسافر پردردسر» بازی کرد و در سال ۱۳۸۷ هم در سریال عروسکی «امین و مینا» حضور داشت.

حیایی بعد از بزرگ شدن به علت چهره اش به سمت مدلینگ جذب شد، او مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله «مزمز» بسیار دیده شد.

دارا سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۳ ساله بود به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم «شعله ور» بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم جلوی دوربین رفت.

دارا در اولین تجربه حرفه ای خود با سریال از سرنوشت  در زمستان ۱۳۹۸ وقتی ۲۶ ساله بود با نقش هاشم وارد قاب تلویزیون شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در این سریال «کیسان دیباج» در نقش سهراب کنار او بازی می کند ، این سریال با استقبال خوبی که مواجه شد و در ادامه تا فصل چهارم نیز ادامه پیدا کرد.

دارا حیایی

دارا حیایی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید