الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکس بدون ارایش خود را منتشر کرد و نوشت: خواب‌های گران در سحر شود پیدا.

چهره بدون آرایش الناز حبیبی + عکس

به گزارش سلام نو، الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می‌باشد که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید.

وی در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شد و ته تغاری خانواده اش می‌باشد ، تمام اعضای خانواده حالا مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می‌کنند.

الناز حبیبی بصورت حرفه ای اما از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۸ ساله بود با سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی فعالیت خود را ادامه داد او سپس با سریال روزگار غریب سال ۸۶ و سریال فاصله ها سال ۸۹ چهره اش شناخته تر شد و با سریال دردسرهای عظیم سال ۹۳ به اوج شهرت رسید.

الناز حبیبی سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۴ ساله بود با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد اما ایشان بواسطه شغلش خارج از کشور حضور دارد و کمتر به ایران می آیدبالاخره این زندگی دوری و دوستی به جدایی و طلاق ختم شد و خانم حبیبی در برنامه دورهمی اعلام کرد: ازدواج به موقع و با آدمی مناسب خوب است من هم عاشق شدم ولی دوست ندارم خیلی درباره آن حرف بزنم.

الناز حبیبی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید