سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لیگ برتر با توجه به در پیش بودن جام ملت‌ها، بازی‌های تیم امید و ... پرفشار و فرسایشی خواهد بود.

نکونام: درخواست کردم جای دیگری بازی کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همه بازی‌ها در لیگ نزدیک به هم هستند و تیم‌ها فاصله زیادی ندارند. لیگ با توجه به در پیش بودن جام ملت‌ها، بازی‌های تیم امید و ... پرفشار و فرسایشی خواهد بود.

از باشگاه درخواست کردم جای دیگری بازی کنیم تا هواداران کنارمان باشند
وی افزود: تمام تمرکز من و بازیکنانم روی این بازی است و بازی به بازی پیش می‌رویم و برای ما مهم است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. به بازیکنانم گفته‌ام در تمام بازی‌ها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی افتاد خیال‌مان راحت باشد که تمام تلاش‌مان را انجام داده‌ایم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم، هر چند جای هواداران خالی است و از این موضوع ناراحتم. از باشگاه درخواست کردم جای دیگری بازی کنیم تا هواداران کنارمان باشند. هواداران بازوی قدرت ما هستند و انگیزه می‌دهند، ولی متأسفانه نبود آنها به ضرر ما و به سود حریفان بوده است. امیدوارم زودتر شاهد حضور هواداران باشیم.
امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم، هر چند جای هواداران خالی است و از این موضوع ناراحتم. از باشگاه درخواست کردم جای دیگری بازی کنیم تا هواداران کنارمان باشند. 
فقط دو بازیکن خارجی وارد ایران شدند که مورد تأیید من نبودند، یکی بازیکن عراقی بود که به خاطر شرایط سقف بودجه جدا شد و دیگری مورد تأیید ما نبود.
به غیر از این دو نفر، بازیکن دیگری مورد تأیید ما نبود. با روبرتو تورس به مدت یک ماه صحبت کردیم، ولی این خبر را بدهم که او به یکی از تیم‌های ایرانی پیوسته است. 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید