بازیکنان تیم استقلال با وجود برد یک بر صفر در برابر ملوان حاضر به مصاحبه با نمایندگان رسانه ها نشدند.

علت مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال پس از بازی با ملوان چه بود؟

در پایان بازی استقلال – ملوان خبرنگاران در جایگاه مصاحبه منتظر ورود استقلالی ها و گپ و گفتگو با آنها بودند اما هیچ یک از بازیکنان تیم استقلال راضی به مصاحبه نشدند و در نهایت سوار اتوبوس شدند و استادیوم آزادی را ترک کردند.

در بین بازیکنان استقلال تنها روزبه چشمی حاضر به مصاحبه شد و او هم به عنوان کاپیتان استقلال تنها ثانیه هایی کوتاه در برابر دوربین خبرنگاران ایستاد و گفت: مشکلات آنقدر زیاد است که نمی‌دانم چه بگویم. از چه و کجا بگوییم؟ مهم ۳ امتیاز بود. به هواداران تبریک می‌گویم. کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند ولی از نظر فنی هنوز راه داریم با اینحال مهم برد بود. جواد نکونام صحبت‌ها را انجام داد.اگر من بخواهم توضیح بدهم حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

اما علت مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال چه بود؟

این تصمیمی بود که کاپیتان استقلال بعد از مشورت با سرمربی تیم اتخاذ کرد. هدف استقلالی ها زوم روی بازی با سپاهان است و اینکه فرصت جدیدی به مدیر عامل بدهند که گره مشکلات مالی تیم را باز کند. بازیکنان تیم استقلال هنوز برای فصل جدید درصدی از باشگاه نگرفته اند. از سویی ۳۰ تا ۴۰ درصد از مطالبات فصل گذشته را از باشگاه طلب کار هستند و باشگاه به آنها قول داده تا پیش از بازی با پرسپولیس مطالبات فصل گذشته را تسویه حساب خواهد کرد. از سویی در مورد مشکلات تیم جواد نکونام صحبت کرده است و بازیکنان استقلال به این نتیجه رسیدند اشاره به آن تکرار مکررات است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید