۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 55457088

تهران سالن‌های زیبایی بسیاری دارد در این میان با ما همراه باشید و درباره آرایشگاه های لاکچری تهران بدانید.

آرایشگاه های لاکچری تهران

سلام نو پلاس: زیبایی چهره جزو شاخصه‌هایی بوده که برای هر انسانی در هر سنی از اهمیت بالایی برخوردار است. انسان‌ها همواره در حال تلاش‌اند تا خوب و زیبا به نظر برسند. به خاطر همین میل به زیبایی بوده که سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها به وجود آمده و به سرعت گسترش یافتند. امروزه به محض بیرون آمدن از در منزل می‌توانید شاهد ده‌ها تابلوی تبلیغات مربوط به سالن زیبایی و آرایشگاه در مسیر خود باشید که همگی با شعار به ارمغان آوردن زیبایی برای شما، شروع به کار کرده‌اند.

نکات مهم در انتخاب آرایشگاه لاکچری

۱: رعایت اصول بهداشتی بهترین سالن های زیبایی

مهم‌ترین حساسیت بانوان در استفاده از خدمات زیبایی رعایت موارد بهداشتی از جانب سالن و آرایشگر است؛ و این حساسیت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا چندین برابر شده است.

با توجه به امکان انتقال بیماری های مختلف پوستی و عفونی و سایر بیماری های خطرناک در صورت استفاده از لوازم آرایشی آلوده و یا سایر امکانات سالن، لازم است که به این مسائل توجه زیادی داشته باشید.

برای انجام هر خدماتی اولین و مهم‌ترین اقدام ضدعفونی کردن ابزار و وسایل است؛ و حتماً روزانه چندین بار ترجیحاً جلوی دید مشتری اقدام به ضدعفونی کردن ابزار و وسایل کنید.

آرایشگاه های لاکچری تهران

علاوه بر ضدعفونی و بهداشتی بودن ابزار و تجهیزات، خود پرسنل نیز باید کاملاً موارد و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

محیط سالن زیبایی نیز باید هر روز ضدعفونی و شستشو شود و سرویس های بهداشتی نیز به عنوان مهم‌ترین بخش سالن باید هر روز ضدعفونی و از خوش‌بوکننده های معطر برای سرویس های بهداشتی استفاده کنید.

پس دقت کنید که هنگام مراجعه به یک سالن اولین و مهم‌ترین بخش بررسی موارد بهداشتی سالن و محیط اطراف و پرسنل سالن است و درصورتی‌که با عدم رعایت نظافت و بهداشت در سالن زیبایی مواجه شدید، دیگر برای انجام اقدامات زیبایی به آن سالن و آرایشگاه زیبایی مراجعه نکنید چرا که جزو بهترین آرایشگاه زنانه تهران و کشور قرار نخواهد گرفت!

۲: موقعیت مکانی بهترین سالن های زیبایی

ترافیک و شلوغی خیابان ها و عدم وجود پارکینگ مخصوصاً برای عروس و داماد، مشکلات فراوانی را به وجود خواهد آورد، پیشنهاد می‌کنم که آرایشگاهی که دارای پارکینگ و در نزدیکی خیابان اصلی و دسترسی راحت قرار دارد را برای دریافت خدمات خود انتخاب کنید.

آرایشگاه های لاکچری تهران

۳: کیفیت لوازم‌آرایش

ماندگاری زیاد آرایش تا بعد از اتمام مراسم عروسی و عدم تأثیر منفی آنها بر پوست و چشم همچنین داشتن کیفیت و ماندگاری بالا برای سایر خدمات مشتریان از دیگر موارد مهمی می‌باشد که باید در انتخاب بهترین آرایشگاه خوب عروس و جزو موارد آرایشگاه های لاکچری تهران در نظر گرفت

کیفیت و برند لوازم آرایشی که آرایشگران شما استفاده می‌کند، نه تنها بر سلامت پوست اثرگذار است، بلکه تا حد زیادی می‌تواند در زیبایی‌تان موثر باشد.

سالن‌های زیبایی لاکچری در تهران

سالن زیبایی یزدانی

سالن زیبایی خانم یزدانی یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین سالن‌های زیبایی در تهران بوده که انواع خدمات آرایشی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. خدمات این سالن زیبایی شامل انواع خدمات رنگ و مش مو، کراتین، آمبره و سامبره، انواع خدمات تتو و میکروبلیدینگ ابرو، انواع خدمات مربوط به مژه مثل لیفت، اکستنشن و کاشت، انواع خدمات مربوط به ناخن از جمله کاشت، مانیکور و پدیکور، خدمات فیشال و انجام اپیلاسیون با مواد گیاهی می‌شود. داشتن محیط آرام و باشکوه از دیگر مزایای این سالن آرایشی است.

آرایشگاه های لاکچری تهران

آدرس : سعادت اباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی ساختمان شماره ۴۲ طبقه ۲

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۱۱۸۷۸۰ – ۰۲۱۲۲۱۱۸۷۸۱ – ۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

سالن زیبایی مریم دربندی

این سالن زیبایی یکی از پرطرفدارترین سالن‌های زیبایی در تهران و جزو لیست بهترین سالن زیبایی تهران ما بوده که از جمله خدمات آن می‌توان به طراحی و کاشت ناخن، ترمیم و ژلیش ناخن، مانیکور، پدیکور، شینیون‌های نوین، براشینگ، انواع بافت، کراتینه و اکستنشن مو، انواع رنگ، آمبره، بالیاژ، میکاپ‌های کلاسیک و لایت، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، طراحی و قرینه‌سازی ابرو، اصلاح فرم ابرو، ماساژ، اسپا، خدمات پاکسازی و فیشال پوست، طلادرمانی و کربن‌تراپی، ویتامینه مژه و اکستنشن مژه اشاره کرد.

سالن زیبایی گیوا

سالن زیبایی گیوا با سه شعبه مجهز در نقاط مختلف تهران و با سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال، به یکی از برترین سالن‌های زیبایی تهران تبدیل شده است. این سالن زیبایی در شعب خود از کادر مجرب و حرفه‌ای استفاده کرده و به ارائه انواع خدمات نوین رنگ و لایت، اپیلاسیون با مواد ۱۰۰% گیاهی، خدمات ناخن، پاکسازی و مراقبت پوست، خدمات VIP عروس، انواع کوپ، براشینگ، شینیون مو، خدمات اکستنشن مژه و اکستنشن مو با موی طبیعی می‌پردازد.

آرایشگاه های لاکچری تهران

سالن زیبایی مریم رئوف

یکی از سالن‌های زیبایی برتر تهران که در لیست بهترین سالن زیبایی تهران ما هم قرار گرفته و سابقه ۱۲ ساله ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان را دارد، سالن زیبایی مریم رئوف بوده که در زمینه گریم و کانتورینگ صورت، گریم و آرایش عروس، اصلاح و قرینه سازی ابرو، اکستنشن مژه، میکروپیگمنتیشن و صافی دائم مو فعالیت می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید