روزنامه جام جم نوشت: آن هایی که حجاب را برداشته به‌واقع عده کمی از مردم ایران هستند.

روزنامه صداوسیما: بی‌حجابان اجیرشدگانی هستند که فکر می‌کنند به جامعه زنان دل و جرات داده‌اند

به گزارش سلام نو، روزنامه جام جم نوشت: واقعیت جامعه ایرانی نشان می‌دهد آنهایی که حجاب را برداشته به‌واقع عده کمی از مردم ایران هستند. این افراد به‌هیچ‌وجه در گروه اکثریت جای نمی‌گیرند. عده‌ای اجیرشده بیش نیستند که برای همان جریان مخالف که بیرون از مرزهای ایران در حال چینش نقشه‌اند کار می‌کنند. همین‌ها هستند که اگر نیروهای پلیس به آنها تذکر زبانی بدهند با سخت‌ترین واکنش‌ها پرخاش و تندی می‌کنند

روزنامه جام جم معتقد است تعداد زنان محجبه و چادری از تعداد زنان بی حجاب در جامعه بسیار بیشتر است و مدعی شده کشف‌حجاب‌کنندگان اجیرشدگان دشمنان هستند.

نمایش بی‌حجابی در سطح خیابان‌ها بخش ناچیزی از زنان ایرانی را به نمایش می‌گذارد که برخی از آنها زنان و دختران جوانی هستند که فریب جریان‌سازی رسانه‌های معاند را خورده‌اند و بخش دیگر افراد اجیرشده‌ای که برای این خط‌شکنی و عادی‌سازی استخدام شده‌اند و دستمزدهای دلاری می‌گیرند! واقعیت جامعه ایرانی نشان می‌دهد آنهایی که حجاب را برداشته و ظاهری هنجارشکن دارند به‌واقع عده کمی از مردم ایران هستند. این افراد به‌هیچ‌وجه در گروه اکثریت جای نمی‌گیرند چراکه اکثریت همچنان در اختیار افراد معتقد به رعایت حجاب و پوشش اسلامی است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: از سر برداشتن حجاب برخلاف آنچه که معاندان در حال القای آن هستند همه جامعه زنان را درگیر نکرده است. امروز بانوان محجبه، از چادری‌ها گرفته تا غیرچادری‌ها در اجتماع حضوری پررنگ دارند و با این‌که فضا برای غیر از این بودن مهیاست ولی همچنان اعتقاد عملی خود به حجاب را حفظ کرده‌اند.

ارگان رسانه‌ای صداوسیما افزوده است: تا فرارسیدن پاییز و سالگرد اغتشاشات خیابانی زمان زیادی نمانده و جبهه مخالف همه توان خود را به‌کارگرفته تا دوباره آشوب برپا کند اما این گروهی که باید نمایش را داغ کند و جمعیت خاکستری را به غلیان وادارد همان عده قلیلی هستند که در ماه‌های گذشته با کشف‌حجاب‌ها و پوشش‌های ناهنجارشان به زعم خویش به جامعه زنان دل و جرات بخشیده‌اند.

اینها اما عده‌ای اجیرشده بیش نیستند که برای همان جریان مخالف که بیرون از مرزهای ایران در حال چینش نقشه‌اند کار می‌کنند. همین‌ها هستند که اگر نیروهای پلیس به آنها تذکر زبانی بدهند با سخت‌ترین واکنش‌ها پرخاش و تندی می‌کنند و همین‌ها هستند که در فضاهای عمومی بی‌دلیل بحث را به مشکلات کشور می‌کشند و سعی می‌کنند میان مشکلات و حجاب رابطه‌ای برقرار کنند. زنان ایرانی اما هوشیارند و می‌دانند هدف موج‌سواری بر موضوع حجاب است تا بلکه از کانال بی‌حجابی، عده‌ای مخالف به اغراض جاه‌طلبانه‌شان برسند. 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید