مدیرکل استاندارد استان تهران از پلمب ۱۰ شهر بازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان خبر داد.

۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی در تهران پلمب شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهر بازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.

محمدحسین طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و «ندایی» واقع در اسلامشهر، «رنگین کمان» و «حافظ» واقع در اندیشه، «استاد شهریار» واقع در نسیم شهر، «شهدای گمنام» واقع در تهرانسر و شهربازی «ایما» واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.

دبیر شورای استاندارد استان تهران افزود: با توجه به افزایش استفاده از مراکز تفریحی آبی در ایام گرم سال، سه مرکز تفریحی آبی «جماران» واقع در نیاوران، «یاس» واقع در شهر ری و «مفتح» واقع در خیابان شریعتی به دلیل عدم استانداردسازی تجهیزات تفریحی آبی پلمب شدند.

طاهری تاکید کرد: همه تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌اند و در صورت عدم اقدام مالکان و بهره‌برداران تجهیزات تفریحی پلمب‌ شده برای انجام استانداردسازی و اخذ مجوز بهره‌برداری معتبر، پرونده آنها برای طی مراحل قانونی به محاکم قضایی ارسال خواهد شد و این اداره‌کل درباره تامین ایمنی و سلامت شهروندان به وظایف خود عمل خواهد کرد.

مدیرکل استاندارد استان تهران یادآور شد: در چهار ماه گذشته سال‌جاری، تعداد یک هزار و ۳۰۷ تاییدیه استاندارد برای تجهیزات تفریحی در سطح استان تهران صادر شده‌ است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید