۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 55455660

خرید ماشین لباسشویی خوب و با کیفیت برای بسیاری اهمیت دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما بدانید.

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

سلام نو _ سرویس گردشگری: شرکتهای زیادی در ایران وارد عرصه تولید لوازم خانگی شدند و یا از قبل بودند اما در این بازار رقابتی نتوانستند دوام بیاورند. مثلا شرکت ارج یا آزمایش از نام آشناهای لوازم خانگی هستند اما الان وجود ندارنند و ورشکست شدنده اند. پاکشوما از شرکتهایی است که با اینکه خصوصی است و باید هزینه های شرکت را با تولید و فروش خودشان تامین کنند اما در رده اول خاورمیانه قرار گرفته است و این رتبه به سادگی به وجود نیامده است به همین جهت است که پاکشوما واقعا یک برند بسیار خوب است.

برند ایرانی و باسابقه پاکشوما

جالب است که بدانید برند پاکشوما از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را با تولید لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک شروع کرد و وارد عرصه لوازم‌خانگی شد. در همان ابتدای تولید کیفیت این ماشین‌های لباسشویی بسیار زیاد بود و مشتریان این ماشین لباسشویی‌ها روبه‌افزایش بودند. کیفیت بالای این محصولات برند پاکشوما را به یک برند قدرتمند تبدیل کرد.

تا سال ۱۳۷۶ تولید لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک ادامه داشت تا این‌که این برند به تولید لباسشویی‌های تمام‌اتوماتیک پرداخت.

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

باگذشت زمان و استقبال مردم از محصولات این برند، محصولات دیگری را نیز تولید کرد. محصولاتی مانند: ظرف‌شویی رومیزی و مبله، لباسشویی‌های دوقلو، کولر آبی، کولرگازی، مایکروفر، جاروبرقی و یخچال را به بازار عرضه کرد.

لباسشویی ۷ کیلویی

لباسشویی‌های ۷ کیلویی برند پاکشوما برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط تولید شده است. این لباسشویی‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. اگر جمعیت خانواده شما ۴ نفر به بالا است می‌توانید با تهیه یکی از این بهترین لباسشویی پاکشوما نیازهای خود را رفع کنید.

لباسشویی ۸ کیلویی

مدل‌های مختلفی در این لباسشویی وجود دارد که در میان آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید. در لباسشویی‌های ۸ کیلویی قدرت بیش‌تری دیده می‌شود و همچنین از موتورهای قدرتمندتری در این ماشین‌ها استفاده شده است.

لباسشویی ۹ کیلویی

اگر شستشوی شما در هفته زیاد است پس پیشنهاد ما به شما یکی از انواع بهترین لباسشویی پاکشوما ۹ کیلویی است. این لباسشویی‌ها از قدرت بالایی برخوردار هستند و مدت‌زمان زیادی برای شما کاربرد دارند. استفاده از موتور اینورتر در انواع بهترین مدل لباسشویی پاکشوما باعث شده تا به یک محصول خاص تبدیل شود.

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

لباسشویی‌های دوقلو، لباسشویی‌های اتوماتیک، لباسشویی‌های درب از بالا، لباسشویی ۶ کیلویی و… را از برند پاکشوما می‌توانید ببینید. این محصولات ویژگی‌های خاص خود را دارند و هرکدام از آن‌ها نیازهای مختلفی را رفع می‌کنند. با وجود زیاد بودن انواع بهترین لباسشویی پاکشووما قیمت‌های متنوعی نیز به چشم می‌خورد که این قیمت‌ها بسیار منصفانه و مناسب است.

یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی در تمامی مدل‌های لباسشویی پاکشوما این است که پس از شستشو از طریق ماشین لباسشویی می‌توانید لباس شسته شده را خشک کنید.

یکی از مسائلی که برند پاکشوما در مورد لباسشویی‌هایش ادعا دارد این است که با استفاده‌کردن از موتور اینورتر توانسته در انواع بهترین لباسشویی پاکشوما صدا و لرزش را بسیار کاهش بدهد. درگذشته لرزش و سروصدا یکی از مشکلات اساسی در ماشین‌های لباسشویی بوده اما اکنون با وجود انواع بهترین لباسشویی پاکشوما این مشکل رفع شده است.

تنوع برنامه در انواع بهترین لباسشویی پاکشوما باعث فروش زیاد این محصولات شده است. وقتی تنوع قابلیت‌ها افزایش پیدا می‌کند، دست شما در شستشو بازتر می‌شود. این برنامه‌ها طبق شناسایی نیاز کاربر در این محصولات کار شده‌اند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی بهتر پاکشوما

۱- ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-۸۴۴۰۱ ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-۸۴۴۰۱ از محصولات پاکشوما است که با ظرفیت ۸کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این ماشین لباسشویی نیز یکی از بهترین مدل های لباسشویی پاکشوما محسوب می شود و از نوع درب از جلو است. درب از جلو باعث شده به راحتی بتوانید در فضاهایی که بالا لباس‌شویی کابینت قرار دارد آن را جای دهید. این محصول از ۲۱ عدد برنامه شست‌وشو بهره می‌برد. تنوع تعداد برنامه‌ها دست شما را باز میگذارد.

وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است که بسیار کاربردی است. این محصول از برند پاکشوما با داشتن برچسب انرژی A+++از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می شود. گفتنی است این محصول دارای قفل کودک است که برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک در خانه دارند بسیار به کار می‌آید. همچنین این محصول دارای ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی است.

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

با وجود قابلیت Delay یا شست‌وشوی با تأخیر که با نام امکان تنظیم زمان شروع کار هم مشهور است، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشو را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب انعطاف کار دستگاه بسیار بیشتر شده و می‌توانید با توجه به برنامه‌ی روزانه‌ی خود کارکرد دستگاه را هماهنگ کنید. با موکول کردن شروع شست‌وشو به زمان دلخواه می‌توانید پایان کار دستگاه را تشخیص داده و به‌طور مثال آن را با زمان بیدارشدن از خوابتان هماهنگ کنید و با خیال راحت پهن کردن لباس‌ها را به صبح موکول کنید. درواقع این موضوع باعث می‌شود تا بتوان در هر زمان از روز و شب زمان شروع کار دستگاه را مشخص کرد. باتوجه به سرعت زندگی امروزی، شاید این ویژگی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به‌کارتان خواهد آمد.

ویژگی های محصول:

ظرفیت ۸ کیلویی

سرعت موتور: ۱۴۰۰ دور

دارای رتبه مصرف انرژی: +++A

دارای سیستم ADD WASHINGدارای نمایشگر LED

۲- ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – ۹۶۴۰۷ ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما ۹ کیلویی TFB-۹۶۴۰۷ یکی از بهترین ماشین لباسشویی های پاکشوما در بازار ایران می باشد.

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

قیمت این لباسشویی به قدری مناسب است که میتواند جایگزین مناسبی برای خرید تمام لباسشویی های ۸ و ۹ کیلویی بازار باشد . به این نکته توجه کنید که در کنار قیمت مناسب ، کیفیت ساخت و مشخصات فنی این دستگاه هم بسیار مناسب است . طراحی ظاهری این دستگاه هم بسیار جذاب میباشد و هم به روز ترین طراحی برای ماشین های لباسشویی در سال ۲۰۲۲ است و میتواند نظر شما را جلب کند . نوارمشکی بالای دستگاه که صفحه نمایش LED آن میباشد ، در کنار درب فضایی مشکی (با دستگیره ارگونومی) همخوانی بسیار خوبی دارد .

ماشین لباسشویی پاکشوما ۹کیلویی TFB-۹۶۴۰۷ دارای ۲۴ ماه ضمانت پاک سرویس( ۱۶۰۸ ) است که از تاریخ نصب فعال میشود . این محصول هم قابلیت های بسیار خوبی دارد و از نظر فنی و موتور هم جایگاه ویژه ای دارد.

یکی از دلایل خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-۹۶۴۰۷ میتواند موتور پیشرفته آن باشد . این محصول دارای موتور BLDC میباشد که جدید ترین نسل موتور های لباسشویی است .

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

این موتور ها در مدت زمان طولانی میتواند با سرعت بالا گشتاور کند و طول عمر بسیار بالایی هم دارند . این دستگاه یک برگ برنده بسیار مهم در مقایسه با سایر رقبای خود دارد که ورودی مجزای لوله آب گرم و سرد است . از این طریق مصرف برق شما پایین میاید و مدت زمان شستشوی شما هم کمتر میشود .

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما TFB-۹۶۴۰۷ دارای دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه میباشد که دور موتور مناسبی است و بالاترین دور موتور برای محصولات ایرانی است . شاخص مصرف انرژی ۹۶۴۰۷ پاکشوما ، A++ است که به نسبت مصرف انرژی قابل قبولی است .

ویژگی های محصول:

ظرفیت شستشو: ۹ کیلوگرم

رتبه انرژی : ++A

قفل کودک : دارد

نوع صفحه نمایش : تمام لمسی LED

اضافه کردن لباس حین کار :دارد

تعداد برنامه های شست وشو: ۱۶ برنامه اصلی +۴ برنامه کمکی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید