۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 55455649

خرید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب از اهمیت فراوانی برخوردار است از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم اسنوا بهتره یا جی پلاس.

اسنوا بهتره یا جی پلاس

سلام نو _ سرویس عمومی: با فراگیری تحریم‌های اقتصادی و جهش نرخ دلار، خرید لوازم خانگی و دیجیتال خارجی کار دشواری شد. هزینه‌های سرسام‌آور تهیۀ یخچال‌فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون‌های وارداتی باعث رشد چشمگیر کیفیت و خدمات دو برند ایرانی یعنی جی پلاس و اسنوا گردید.

مقایسه دو برند اسنوا و جی پلاس

با توجه به وضعیت تورمی کشور، تغییرات بالای قیمت‌ها، شرایط کرونا، تغییر فضای داخلی و همچنین کم ارزش شدن پول داخلی، زیاد مقرون به صرفه نیست تا از کالاهای وارداتی خارجی در این شرایط استفاده کنید. بنابراین بهتر است برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین لوازم خانگی ایرانی حتی اگر بهترین محصولات جهان نباشند، اما از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. همچنین، برندهای ایرانی سعی می‌کنند تا با مدرن‌ترین متدهای تولید دنیا و روش‌های ساخت جهانی تولید آشنا شوند.

اسنوا و جی پلاس دو برند مطرح داخلی هستند که هر دو محصولات متتوعی در حوزه لوازم خانگی خانگی تولید می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا محصولات این دو شرکت فوق‌العاده ایرانی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

اسنوا بهتره یا جی پلاس

در مجموع می‌توانیم این گونه محصولات این دو شرکت فوق‌العاده داخلی را با هم مقایسه نماییم. هر دو برند از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردارند. با این وجود اسنوا از سابقه کار بیشتر و تنوع محصولات بیشتری بهره‌مند است.

البته در تولیدات صوتی و تصویری جی‌پلاس نسبت به اسنوا تولیدات باکیفیتی دارد،ریال ولی در تولید لوازم خانگی، برند اسنوا با توجه به سابقه صادراتش، جایگاه ویژه‌ای دارد. البته با توجه به ادامه فعالیت، احتمال دارد تا جی‌پلاس تازه نفس، گوی سبقت را از رقیب داخلی خویش یعنی اسنوا برباید.

اما تصمیم‌گیری نهایی همین قدر ساده نیست. برند جی پلاس نیز پشتوانۀ تجربه‌ای سی ساله را دارد. شرکت گلدیران نتایج حاصل از تجربیات سی سالۀ خود در زمینۀ خدمات گوناگون را در برند جی پلاس خلاصه کرده و از اعتبار خود روی آن سرمایه‌گذاری بسیاری داشته است. بنابراین تجربۀ کمتر جی پلاس نمی‌تواند آن را در برابر اسنوا مغلوب کند.

اسنوا بهتره یا جی پلاس

جی پلاس با بهره‌مندی از ارتباطات قدرتمند با شرکای تجاری خود توانسته است تا خطوط تولیدی-مونتاژی خود را با بهترین قطعات و بهترین کیفیت راه‌اندازی و محصولات نهایی خود را روانۀ بازار سازد. همانطور که امروز شاهد هستیم، بازار لوازم خانگی به هر دو برند به مانند دو غول بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی نگاه می‌کند و کیفیت محصول حرف اول را در انتخاب نهایی مشتری می‌زند.

درباره دو برند اسنوا و جی پلاس

برند جی پلاس

تمرکز برند جی پلاس بر روی طراحی محصولات است. این شرکت می‌کوشد تا با توجه به نیاز مشتریان به تولید محصولات باکیفیت اقدام نماید. همان‌طوری که می‌دانید جی‌پلاس، مسئولیت مونتاژ قطعات لوازم خانگی برند کره‌ای ال جی را بر عهده داشت و در گلدیران نیز به خوبی به ارائه خدمات پس از فروش محصولات این برند، می‌پرداخت.

در اواخر سال ۱۳۹۷ بود که به خاطر اعمال تحریم‌ها و شرایط نرخ ارزی اقدام به تاسیس یک خط تولیدی داخلی نمود و جی‌پلاس را به عنوان نمایندگی تولید محصولات ایرانی ال جی معرفی کرد.

اسنوا بهتره یا جی پلاس

سابقه و خوشنامی شرکت گلدیران سبب اعتماد به خرید محصولات جی پلاس خواهد شد. خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با قیمتی استثنایی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

بیشترین فعالیت این کمپانی بر روی ساخت تلویزیون‌های جی پلاس است. در این حوزه جی پلاس نیازمند پنل تلویزیون است که چند تامین کننده محدود قول همکاری با این برند را تضمین کرده‌اند.

این نکته نویدبخش آن است که کیفیت محصولات جی‌پلاس نیز همانند ال‌جی فوق‌العاده می‌باشد. به زودی کارخانجات تولیدی محصولات تلویزیون جی‌پلاس در دو پلن مختلف جغرافیایی سیرجان و قزوین احداث می‌شوند که بهتر است بدانید که خط تولید سیرجان به تازگی شروع به فعالیت کرده است.

از دیگر محصولات تولیدی این برند می‌توان به یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، گوشی هوشمند، دستگاه تصفیه هوا، مانیتور، لوازم صوتی مانند ساندبار، پخش کننده دی‌وی‌دی و اسمارت‌بردها اشاره کرد.

این محصولات نیز با همکاری تامین‌کنندگان خارجی تولید می‌شوند. ناگفته نماند که خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

اسنوا بهتره یا جی پلاس

برند اسنوا

برند اسنوا ۱۶ سال سابقۀ فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی دارد. اسنوا در ابتدای فعالیت خود با تولید اجاق گاز و کولر در سال ۱۳۸۴ وارد بازار لوازم خانگی شد. سپس با گسترش فعالیت خود توانست تولیدات بسیاری در زمینه‌های دیگر مانند تولید یخچال فریزر و ماشین لباسشویی داشته باشد.

اسنوا برگرفته از «ارکان ساختار نوین ایرانیان» است که از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی مشهور انتخاب محسوب می‌شود. اسنوا با بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا در محصولات خود توانسته است تا حد زیادی اعتماد مشتریان را جلب کرده و حتی محصولات خود را صادر کند.

اسنوا هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای منطقه و همسایه شعب گوناگونی دارد. برخی از کشورهایی که اسنوا در آن‌ها مشغول به فعالیت است عبارتند از: ترکیه، روسیه، امارات متحده عربی، ایتالیا، چین و کره جنوبی. فعالیت‌های صادراتی گسترده اسنوا نشان از کیفیت خدمات آن دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید