مدیرعامل بانک مسکن با حضور در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در پردیس از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌های ملی قرار گرفت.

مدیرعامل بانک مسکن از پروژه‌های نهضت ملی در پردیس بازدید کرد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به همراه محسن فاضلیان عضو هیات مدیره از مدیریت شمال شرق و شعبه مرکزی بانک مسکن در پردیس و همچنین پروژه‌های نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

این بازدید با هدف ارزیابی عملکرد شعب و بررسی پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شد.

مدیرعامل بانک مسکن در جمع کارکنان شعبه مرکزی پردیس با اشاره به اهمیت جذب منابع، گفت: شاخص جذب منابع مالی بانک باید افزایش پیدا کند و این مهم باهمت کارکنان شعب میسر می‌شود.

حسینی در این خصوص تصریح کرد: برخی از اختیارات مدیرعامل باید به روسا و معاونان شعب تفویض شود. کارکنان شعب برای جذب منابع به قدرت تصمیم‌گیری نیاز دارند که در لحظه بتوانند منافع مشتری را بی‌درنگ برآورده کنند.

وی در جریان دیدار از شعبه مرکزی بانک مسکن در پردیس، دغدغه‌ها، پیشنهادها و انتقادات کارکنان شعبه را شنید و تاکید کرد: سعی می‌کنیم یک‌راه ارتباطی واقعی و ثمربخش میان مدیرعامل و کارکنان شعب ایجاد کنیم. این راه ارتباطی می‌تواند بسیاری موانع بوروکراتیک را از سر راه کارکنان شعب بردارد.

حسینی در ادامه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در پردیس بازدید کرد و از نزدیک موانع تسریع تحویل آپارتمان‌ها را بررسی کرد و برای رفع‌ و رجوع مشکلات موجود تصمیم‌هایی اتخاذ کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید