طبق گفته شهردار تهران قرار است به زودی واردات اتوبوس و تاکسی برقی انجام شود.

وعده زاکانی برای آوردن اتوبوس و تاکسی‌برقی

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه نشست امروز هیأت دولت، با بیان اینکه ارتباط خیلی قوی بین شهرداری و وزیر صمت وجود دارد، گفت: هر هفته با وزیر صمت در خصوص واردات خودروهای عمومی برقی جلسه داریم.

زاکانی ادامه داد: این جلسات به نتیجه رسیده و تعداد خودروهای عمومی برقی شامل تاکسی و اتوبوس که قرار است وارد شود، مشخص شده است اما اجازه دهید تعداد مورد توافق را وزیر صمت اعلام کند.

وی در مورد آمار دستفروشان در شهر تهران گفت: آمار دقیقی در مورد تعداد دستفروشان در شهر تهران وجود ندارد اخیرا مجموعه‌ای را طراحی کردیم که هم خدمت به دستفروشان ارائه دهد و هم معلوم کند چه کسی چه کالایی را می فروشد و در قبال آن هم مسئولیت داشته باشد و نکته دیگر اینکه تعرض به فضای عمومی هم انجام نشود.

شهردار تهران در مورد زیست شبانه در تهران گفت: هنوز موضوع خاصی در مورد زیست شبانه در تهران نداریم؛ برخی از گذرها که تعطیل بودند محل اعتراض واقع شدند و با کار کارشناسی دوباره در این مورد تجدید نظر می شود.

وی درباره آمار پروانه‌های ساختمانی صادرشده در شهر تهران و اینکه برخی پروانه‌های صادرشده منجر به ساخت‌وساز نشده است، گفت: اینکه برخی پروانه گرفتند و نساختند را ما نمی‌توانیم برای مردم تصمیم بگیریم.

زاکانی ادامه داد: اما تعداد پروانه‌ها بالاتر رفته است. سال گذشته ۱۰۴۰۰ پرونده صادر شد درحالی که سال قبل‌تر از آن حدود ۶۰۰۰ پرونده بود، نکته مهم اینکه سه ماهه نخست امسال رشد بسیار بیشتری داشتیم که نوید دهنده رونق ساخت‌وساز در تهران است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید