وزیر راه و شهرسازی از منوعیت فروش بلیت پروازها به‌صورت چارتری خبر داد.

متوقف شدن فروش چارتری بلیت هواپیما تا ۱۰ روز آینده / لغو مجوز ۱۰ ایرلاین به دلیل گرانفروشی بلیت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش درباره قیمت بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۲ اظهار کرد:‌ «قیمت مصوب پروازهای اربعین ۱۴۰۲ تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام خواهد شد.» وی با ابراز این‌که "در اربعین امسال تعداد فرودگاه‌های ارائه‌کننده خدمات به مردم افزایش خواهد یافت"، افزود: «بیشترین اعزام زائران اربعین حسینی(ع) از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.»

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که "تلاش می‌کنیم امسال از تمام مراکز استان‌ها اعزام زائران اربعین را عملیاتی کنیم" در خصوص ممنوعیت فروش بلیت پروازها به‌صورت چارتری از امروز، سه‌شنبه، اضافه کرد:‌ «این تصمیم بر مبنای مقررات اتخاذ شده است تا آرامش به بازار برگردد. ممکن است این تصمیم بعداً تغییر کند اما تا برگشتن آرامش به بازار خرید و فروش بلیت هواپیما جاری خواهد بود.»

بذرپاش همچنین تأکید کرد: «اکثر شرکت‌های هواپیمایی با این تصمیم همراه هستند اما ما تا رسیدن به نقطه مطلوب دسترسی آسان همه مردم به بلیت پروازها فاصله داریم. با توجه به این‌که عرضه و تقاضا در بخش حمل‌ونقل هوایی همخوانی ندارد، یکی از سیاست‌های ما بر اساس دستور رئیس‌جمهوری طی امسال و سال آینده توسعه ناوگان است. با وجود شرایط تحریمی تلاش می‌کنیم درصد قابل‌توجهی هواپیما وارد ناوگان شود، عدد را ـ ورود هواپیماها ـ  تا یک ماه آینده اعلام خواهم کرد. با این کار ناترازی عرضه و تقاضا در بازار حمل‌ونقل هوایی که باعث التهاب می‌شود، پوشش داده می‌شود.»

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید