وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند.

وام فوری ۲۰۰ میلیونی را با کمترین سپرده خیلی زود دریافت کنید + جزییات

به گزارش سلام نو، وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام ارزان قیمت از این مجموعه هستند کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و بعد از واریز حداقل ۱۰۰ هزار تومان در سپرده خود، میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «میعاد» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود.

آن دسته از اشخاصی که به وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح میعاد بانک سینا احتیاج دارند باید حداقل سه ماه یا حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان افتتاح سپرده ایشان گذشته باشد. این تسهیلات در رده وام‌های ارزان قیمت بانک سینا قرار می‌گیرد و حداکثر سود آن ۹ درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور به ۳۶ ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برحسب نظر شعبه و میزان وام دریافتی، باید یا ضامن رسمی یا سند ملکی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۳۰ میلیون و ۸۳ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

بانک سینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک سینا در اسفندماه سال ۱۳۸۷ با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تجاری، تولیدی و خدماتی و همچنین جمع آوری سپرده‌های عمومی در جهت اعطای به بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص بخش تولید و تاسیس فعالیت خود را آغاز کرد.

هم اکنون بانک سینا انواع خدمات مرتبط با افتتاح انواع حساب، تسهیلات، مبارزه با پولشویی، مسئولیت اجتماعی، بانکداری شرکتی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید