روزنامه کیهان نوشت: تبعیض در برخورد با طاقچه در کنار اخباری که نشان می‌دهد سهامداران و مدیران طاقچه وابسته به برخی وزرای سابق هستند می‌تواند موجب بدبینی به رویه‌های قانونی در کشور شود.

«طاقچه» مربوط به وزرای دولت روحانی است؟
به گزارش اعتماد، روزنامه کیهان مدعی شده اپلیکشین طاقچه متعلق به وابستگان وزرای دولت سابق است به همین دلیل برخوردی با آنها صورت نگرفته است.

به گزارش کیهان، چند روزی است که تصویری خلاف قانون از کارمندان شرکت طاقچه در فضای مجازی منتشر شد. تصویری که واکنش‌های ناشران مذهبی و انقلابی را به همراه داشت. طاقچه نه‌تنها عذرخواهی نکرد، که حتی از کارمندان خود حمایت نمود و خطاب به ناشران معترض گفت هر که می‌خواهد برود برود!از طرفی هم خبری مبنی بر تعلیق شرکت « ازکی» به دلیل بی‌حجابی کارمندانش منتشر شد. متأسفانه موضوعی که در این بین بیشتر به چشم می‌آید، رفتار دوگانه در برابر اقدام خلاف قانون طاقچه و دیگر شرکت‌هاست.

این روزنامه در ادامه نوشته است: در یک نمونه شرکت پلمب می‌شود و در نمونه‌ای دیگر هیچ برخوردی با طاقچه صورت نگرفته است. این تبعیض در برخورد در کنار اخباری که نشان می‌دهد سهامداران و مدیران طاقچه وابسته به برخی وزرای سابق هستند می‌تواند موجب بدبینی به رویه‌های قانونی در کشور شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید