کمال کامیابی نیا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است؛ بنابراین معلوم نیست کاپیتان سابق پرسپولیس در بازی اول لیگ حضور یابد.

مصدومیت کامیابی‌نیا از ناحیه همسترینگ

به گزارش طرفداری، کمال کامیابی نیا کاپیتان سابق پرسپولیس که با این تیم طی 8 سال گذشته جام های فراوانی کسب کرد و به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شناخته شد، در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی با وجود اینکه هنوز یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، از سوی یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار گرفت و مجبور به جدایی از پرسپولیس شد.

کمال کامیابی نیا که پس از جدایی از پرسپولیس در تمرینات پیش فصل ذوب آهن حضور جدی داشت روز قبل و در جریان بازی تدارکاتی این تیم مقابل فجرسپاسی به میدان رفت و دچار آسیب دیدگی شد. کامیابی نیا در این بازی که درنهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید، از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و مشخص نیست چه زمانی آماده برگشت به میادین خواهد شد.

گفتنی است مصدومیت همسترینگ معمولا بین 2 تا 4 هفته طول می کشد و باید دید شماره 11 باتجربه گاندوها از چه زمانی قادر است به ترکیب اصلی ذوب آهن ملحق شود.

همین موضوع باعث شده حضور کامیبابی نیا در هفته سوم رقابت های لیگ 23 و رویارویی حساس ذوب آهن و پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار گیرد ضمن این که باشگاه پرسپولیس با توجه به این که این بازی در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می شود، قصد داشت مراسم تجلیلی را از کاپیتان سابق خود به عمل بیاورد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید