سفیداب که از آن برای سفید کردن صورت استفاده می کنند از بهترین لایه بردار طبیعی است و خواص فراوان و شگفت انگیزی برای پوست به همراه دارد.

خواص باورنکردنی سفیدآب برای پوست + سفیدآب چگونه تولید می شود؟

به گزارش سلام نو، استفاده از سفیدآب باعث روشن تر شدن و پاکسازی پوست بدن می شود. سفیداب به علت بی ضرر بودن می تواند جایگزین خوبی برای انواع ماسک های لایه بردار باشد. سفیداب، بهترین بدن شوی، نرم کننده ی پوست، لایه بردار، کنترل کننده تعریق بدن و جوان کننده پوست است.

فواید بی نظیر سفید آب برای پوست

لایه برداری پوست

از سفیداب می توان برای لایه برداری پوست استفاده نمود. سفیداب با پاک کردن سلول های مرده باعث می شود، پوست مان نفس بکشد زیرا میلیون ها سلول در طول روز بر اثر فعالیت می میرند و باید از روی پوست پاک شوند. برای پاکسازی لایه مرده پوست و رشد سلول های جدید و زیبایی پوست لازم است هنگام استحمام مقداری سفیداب بر روی پوست مان بمالیم.

کنترل تعریق بدن

اگر بیش از حد عرق می کنید، در زمان استحمام مقداری سفیدآب به مناطقی از بدن که بیشتر دچار تعریق می شوند، بمالید و با دست ماساژ دهید تا باعث کنترل تعریق بدن شود. خواهید دید که سفید آب با بهبودی سلول ها و جوان تر نمودن پوست شما باعث می شود مانند گذشته دچار تعریق نشوید.

جلوگیری از جوش زدن پس از اصلاح

برای جلوگیری از جوش زدن آقایان بعد از اصلاح صورت، آنها می توانند مقداری سفیداب را با عرق بید مخلوط کنند و به صورت خود بمالند. این ترکیب با طبع سرد خود از بروز جوش بعد از اصلاح جلوگیری می کند.

جلوگیری از ابتلا به سرطان های پوستی

اشعه های خورشید برای پوست مضر هستند و قرار گرفتن در معرض این اشعه ها سبب بروز انواع بیماری های پوستی و ابتلا به سرطان های پوستی می شود. استفاده مکرر از سفیدآب سبب می شود که آسیب های وارد شده به پوست از طریق اشعه های خورشید، درمان سلول های آسیب دیده ترمیم شوند، در حقیقت سفیدآب مانند ضد آفتاب عمل می کند.

از بین بردن اسکارهای باقی مانده

اگر جای جوش و اسکارهای باقی مانده روی بدنتان شما را آزار می دهد، از سفید آب استفاده کنید. استفاده مکرر از سفیدآب سبب می شود، به تدریج جای جوش و اسکارهای قدیمی از بین بروند. اما اگر پوست بسیار حساس دارید بهتر است از لایه بردار طبق نظر پزشک استفاده کنید.

ماسک سفیدآب و ماست برای از بین بردن جوش ها

این ماسک سبب کاهش و از بین رفتن جوش های صورت خواهد شد.

مواد لازم :

  • ماست
  • سفید آب

طرز تهیه :

ابتدا سفیدآب را پودر کنید و با مقداری ماست مخلوط نمایید. سپس این خمیر را روی صورتتان بگذارید و پس از گذشت چند دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

سفیدآب

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید