کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده سابق اردبیل و فعال سیاسی با اعلام شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ گفت: به عنوان کاندیدا از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین ثبت نام خواهم کرد.

پیرموذن: در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ ثبت نام می‌کنم

کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده سابق اردبیل و فعال سیاسی شناخته شده تاکید کرد که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ شرکت می‌کند. وی گفت: تصمیم قطعی خود برای شرکت در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را گرفته‌ام و به عنوان کاندیدا از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین ثبت نام خواهم کرد.

این نماینده پشین مجلس درباره اهداف خود از ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات، ارتقای کیفیت زندگی و سطح اقتصادی تمام ایرانیان، ایجاد فرصت‌ها و ظرفیت‌های شغلی با ارایه بروزترین روش‌های اقتصادی و در کل رفع مشکلات اقتصاد ایران و تعامل با دنیا مطابق قوانین کشور از جمله اهداف اصلی‌ام برای حضور در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

پیر موذن تاکید کرد: هر چند اهداف ملی بیشتر مد نظرمان قرار دارد اما مسلما توسعه اردبیل نیز ذیل برنامه‌های ملی قرار دارد و این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است.

کمال‌الدین پیرمؤذن نمایندهٔ اصلاح طلب دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ اردبیل، نمین، نیر و سرعین در استان اردبیل است. وی برادر نورالدین پیرمؤذن نماینده مجلس ششم و هفتم شورای اسلامی است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید