داور سرشناس فوتبال ایران که مدتی قبل از پیشنهاد سکه یکی از مدیران تیم‌های صنعتی به خود خبر داده بود، حالا حرف‌های دقیق‌تری را مطرح کرده است.

سکه در ساک داور فوتبال؛ ماجرا واقعا چه بود؟

سیدمهدی سیدعلی داور سرشناس فوتبال ایران که سابقه قضاوت در دربی را نیز در کارنامه دارد، چندی پیش در اظهارنظری جنجالی مدعی شده بود که یکی از مدیران وقت هیات فوتبال در شهرستان به وی پیشنهاد دریافت سکه در ازای کمک به تیمش که در منطقه سقوط قرار داشته را داده بود که با گزارش‌ وی به فدراسیون و همچنین ریاست کمیته داوران همراه شده. سیدعلی با اشاره به اینکه فدراسیون وقت از وی درخواست کرده تا با مسکوت نگه داشتن این موضوع، مساله را پیگیری کرده تا منجر به استعفای مدیر مذکور شود، از به سمت رسیدن آن مدیر خبر داد.

اکنون طی روزهای گذشته این مساله به این شکل بازگو شده که این اتفاق در دوره مدیریتی مهدی تاج، رییس فدراسیون کنونی فوتبال رقم خورده است.

سیدمهدی سیدعلی در گفتگویی با خبرنگار خبرورزشی در این خصوص گفت: نه، به هیچ عنوان این اتفاق در دوره ریاست آقای تاج رقم نخورده و در دوره مدیریت آقای بهاروند در فدراسیون فوتبال شکل گرفته بود که همان زمان موضوع را به اطلاع ایشان رسانده بودم و اعلام کردند پیگیری خواهد شد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید