محمدحسین اسلامی مهاجم تیم ملی و بازیکن تیم ذوب آهن قرار است جایگزین قایدی در ترکیب استقلال شود.

جانشین قایدی در ترکیب استقلال کیست
به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، استقلال در تلاش است برای فصل پیش رو هم مهدی قایدی را در اختیار داشته باشد و به این خاطر با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کرده اما بعید است این مذاکره نتیجه ای به دنبال داشته باشد.

 مهدی قایدی درتمرینات آماده سازی تیم شباب در اردوی خارجی غایب است. این مسئله معنایی جز این ندارد که قایدی فصل آینده در تیم شباب الاهلی بازی نخواهد کرد. البته این حرکت دلیل بر حضور مهدی در استقلال هم نیست! به خاطر بد قولی استقلال در پرداخت حق و حقوق شباب الاهلی، این باشگاه می کوشد قایدی را قرضی به یک تیم اماراتی بدهد و احتمالا این تیم اتحاد کلباء خواهد بود.

قرار است محمدحسین اسلامی مهاجم تیم ملی و بازیکن تیم ذوب آهن جای مهدی قایدی را در ترکیب استقلال بگیرد. این بازیکن فصل گذشته در تیم ذوب آهن بازی می کرده و از سوی امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. این بازیکن ریز نقش به زعم جواد نکونام می تواند جانشین شایسته ای برای مهدی قایدی باشد.

باشگاه استقلال البته به خاطر از دست دادن مهدی قایدی چندان ناراحت نیست، به این خاطر که ادامه حضور قایدی می توانست بار مالی زیادی را روی دوش باشگاه بگذارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید