تست آمادگی جسمانی داوران با شور و حرارت خاصی برگزار می‌شود.

رد شدن سه چهره مشهور در تست داوری

به گزارش سلام نو؛ یک روز پس از برد پرسپولیس مقابل پیکان در استادیوم دستگردی، این ورزشگاه میزبان تست آمادگی جسمانی پیش فصل داوران بود که مهمترین رویداد در حوزه داوری محسوب می‌شود.

این تست که با استاندارد فیفا برگزار می‌شود، به این شکل است که داوران باید شش دور ۴۰ متر را بدوند و هر دور باید زیر شش ثانیه به پایان برسد. همچنین چهل بار باید ۷۵ متر را بدوند که این آزمون با دشواری زیادی برای برخی داوران همراه بوده و باعث رد آنها نیز شده است.

یوسف مغروری، مهردادنجفی ، اسماعیل احمدی و امیر قاسمی و ولی کاووسی کمک‌داورانی هستند که در تست آمادگی جسمانی رد شدند. همچنین سعاد وفاپیشه، مهدی اجاقی و علی صفایی به همراه سعید رحیمی‌مقدم نتوانستند این تست را با موفقیت پشت سر بگذارند.

این در حالی است که داوران متولد ۱۳۵۷ به قبل در تست حضور ندارند و همچنین اشکان خورشیدی که در بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال دچار مصدومیت شد، در تست دیده نمی‌شود.

داوران مردودی فرصت این را خواهند داشت تا مهر ماه و در جریان کلاس پیش فصل داوران لیگ دسته دوم، برای قضاوت لیگ برتر دوباره آزمایش بشوند.

هم‌اکنون داوران گروه دوم در حال برگزاری این تست هستند و اسماعیل صفیری، خداداد افشاریان و علی خسروی، اعضای کمیته داوران، با دقت عملکرد آنها را زیر نظر دارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید