سرپرست پیشین باشگاه استقلال گفت: متاسفانه قربان‌زاده در دوربین و چشم‌های مردم نگاه می‌کنند و دروغ می‌گوید.

وعده کریمی برای افشاگری درباره قربان‌زاده

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا ، حجت کریمی درباره صحبت‌های قربانزاده درباره وضعیت نابسامان استقلال در دوره مدیریتی او در این تیم اظهار کرد: متاسفانه به دوربین و چشم‌های مردم نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند. این شکایت‌ کردن‌ها برای او مد شده است. ان‌شاءالله به زودی روشنگری خواهم کرد که چرا رفتم. این عزیزان هر موردی دارند، بروند و شکایت کنند. من هم اعاده حیثیت می‌کنم.

واکنش به خروج قرارداد نکونام از باشگاه

او درباره اینکه گفته می‌شد قرارداد نکونام از باشگاه خارج شده است، گفت: این قرارداد در باشگاه است. آنجا دوربین دارد و اگر هم نیست، می‌توانند چک کنند و ببینند چه کسی قراردادها را برده است. مشخص شد قربان‌زاده از ابتدا با من مخالف بود و دلایلش را هم عنوان خواهم کرد.

سرپرست سابق باشگاه استقلال بیان کرد: همه شاهد بودند که من در باشگاه پاک‌سازی کردم. او آمده از پاکسازی صورت گرفته از سوی من به نفع خودش استفاده می‌کند.

سالم کار کردن تاوان دارد

او درباره این‌که قربان‌زاده اعلام کرد استقلال از اسپانسر یک ریال دریافت نکرد، گفت: این مساله به من ربطی نداشت. قرارداد اسپانسرینگ برای مدیریت‌های قبلی بود. متاسفانه سالم کار کردن تاوان دارد.

به گزارش ایسنا، حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی شب گذشته در برنامه تلویزیونی شبکه سوم سیما صحبت‌هایی را درباره عملکرد مدیران سابق باشگاه استقلال مطرح کرده بود. او در این برنامه مدعی شد که مدیران سابق این تیم همه قراردادها را به خانه‌ خود برده‌اند و اسناد در باشگاه نیست. قربان‌زاده همچنین کریمی را به علت انتشار فایل صوتی او به بی‌اخلاقی محکوم کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید