مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مجلس این اطمینان را داده است که تا آخر هفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود برکنار شود.

نماینده مجلس: تا آخر هفته وزیر ورزش برکنار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از دانشجو: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: دولت به مجلس اطمینان خاطر داده است که تا آخر هفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را از سمت خود برکنار کند.

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکذیبیه وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای حمید سجادی اظهار کرد: دولت به مجلس اطمینان خاطر داده است که تا آخر هفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را از سمت خود برکنار کند اگر دولت به وعده خود عمل نکند استیضاحی را که آقای راستینه در سامانه بارگزاری کرده است و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس آن را امضا کرده اند را به جریان خواهیم انداخت.

وی افزود: وزارت ورزش طی دو سال اخیر آبروی ایران را در سطح جهانی برده است از این رو دولت به مجلس گفته که اجازه دهید زمان کمی بگذرد، زیرا تغییر و تحولات دولت در ماه‌های اخیر زیاد بوده به همین دلیل روند استیضاح به کندی پیش می‌رود.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر دولت بخواهد در تعویض وزیر ورزش و جوانان تعللی ایجاد کند قطعا هفته آینده استیضاح را در صحن علنی مجلس اعلام وصول میکنیم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید