‌صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش ‌در جریان اغتشاشات در خارج از کشور ‌حین ورود به ایران در سرپل‌ذهاب دستگیر شد.

بازداشت اغتشاشگر مشهور حین ورود به کشور توسط سربازان گمنام + او کیست؟

به گزارش سلام نو؛ فرماندار سرپل ذهاب گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش ‌در جریان اغتشاشات در خارج از کشور ‌حین ورود به ایران در سرپل‌ذهاب دستگیر شد.

صدراله بابلی اظهار داشت: فرد دستگیر شده در خارج از کشور اقدام به دعوت مردم برای حضور در تجمعات و فراخوان‌ها کرده و همچنین با عناصر گروهگ‌های معاند کردی ارتباط گرفته بود که حین ورود به کشور و شهرستان در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه قرار گرفت.

وی افزود: نامبرده ماه‌ها در خارج از کشور تحت رصد و اشراف اطلاعاتی سپاه بود که در حین ورود به شهرستان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه دستگیر شد.

‌ فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد:‌ معاندین نظام و افرادی که قصد برهم زدن امنیت را داشته باشند در هر کجا باشند مورد رصد بوده و در زمان و مکان مناسب با آن ها برخورد خواهد شد.

‌وی ‌به افرادی که به قصد کار از کشور خارج شده و به بهانه های مختلف با گروهک های معاند نظام ارتباط می‌گیرند هشدار داد که این راه جز تباهی عاقبتی ندارد و دستگاه های امنیتی با پشتوانه دستگاه قضایی با افرادی که قصد ایجاد اخلال در جامعه و امنیت را داشته باشند برخورد خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید