قرارداد جواد نکونام و دو بازیکن جدید در باشگاه استقلال گم شده که این اتفاق قابل باور نیست!

پشت‌پرده گم‌شدن قرارداد نکونام / می‌خواهند قراردادش را کم کنند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، جواد نکونام ، سرمربی تیم استقلال دیروز بعد از برد ۳-۰ تیمش در برابر پیکان ضمن اشاره به این موضوع که از روند یارگیری باشگاه و استراتژی که باشگاه برای فصل جدید تعیین کرده راضی به نظر نمی‌رسد، گفت که قراردادش در باشگاه گم شده است! آنهم قراردادی که در حضور دهها خبرنگار و عکاس امضاء شده است.

این خبر نه اینکه دروغ باشد بلکه قابل باور نیست. مگر می‌شود که قرارداد به این مهمی در باشگاه گم شود؟ قرارداد سرمربی مهمترین سند مالی در باشگاه است و باشگاه موظف به محافظت از آن است. البته از جایی به بعد که قرارداد در سازمان لیگ ثبت می‌شود، حتی اگر نسخه ی کاغذی قرارداد هم گم شود، مهم نیست، چرا که اصل آن در سامان سازمان لیگ موجود است و هر گاه باشگاه یا سرمربی بخواهند، می‌توانند یک نسخه ی آنرا از سازمان لیگ دریافت کنند. مشکل اینجاست که قرارداد جوادنکونام هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده است.

شاید هم گم شدن قرارداد جواد نکونام مصلحتی باشد. شاید مدیریت جدید به این بهانه که مبلغ قرارداد زیاد است، به گم شدن آن اشاره کرده تا قرارداد جدید را با آن عددی که خود می‌خواهد امضاء کند! که این رفتار خارج از اصول حرفه ای است و مدیریت جدید باشگاه باید به قراردادهایی که در گذشته امضاء شده پایبند باشد. البته با شناختی که از جواد نکونام سراغ داریم این رفتار برای او قابل تحمل نخواهد بود.

باشگاه استقلال به خاطر کمبود منابع مالی نیمی از درصدهای فصل گذشته را به بازیکنان و کادر فنی بدهکار است! از سویی نتوانسته فصل جدید در جذب بازیکن گام‌های مثبتی بردارد و به جای جذب بازیکنان بیشتر آنها را از دست داده. در چنین شرایطی به نظر باشگاه به جای اینکه به دنبال تامین منابع مالی جدید برای حل بحران‌ها باشد، سیاست تعدیل قراردادها را در پیش گرفته است تا جایی که دیروز در لابه‌لای مصاحبه جواد نکونام به این نکته برخوردیم باشگاه برای تمدید قرارداد یکی از بازیکنان فصل گذشته تیم به او پیشنهاد ۸ میلیاردی داده است! در حالی که گفته می‌شود، قرارداد بازیکن مورد نظر در فصلی که گذشت، حتی از سقف یعنی ۱۵ میلیارد تومان هم بیشتر بوده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید