۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
کد خبر: 55449229

سعید مهری که قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود، با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

مهری با استقلال تمدید کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، پس از اتمام فصل گذشته، سعید مهری از جمله بازیکنانی بود که قراردادش را با استقلال فسخ کرد و با وجود اعلام مدیران وقت باشگاه مبنی بر غیرقانونی بودن این فسخ، این بازیکن با انتشار 2 استوری در صفحه شخصی خود، بر قانونی بودن این نوع جدایی تأکید کرد.

پس از تغییرات مدیریتی در استقلال، مهری نیز جلسه‌ای را با علی خطیر برگزار کرد و طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و این بازیکن نیز در گفت‌وگوی کوتاهی بر رفع سوءتفاهمات تأکید کرد.

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

سعید مهری، هافبک میانی تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در محل باشگاه استقلال، با دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، جلسه‌ای را پیرامون سوءتفاهمات ایجاد شده، برگزار کرد و پس از این جلسه راهی کمپ مرحوم حجازی شد تا با جواد نکونام، سرمربی استقلال، جلسه‌ای را برگزار کند.

سعید مهری نیز در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، در خصوص این جلسه گفت: خوشبختانه جلسه خوبی را با جناب آقای خطیر برگزار کردم و درباره ابهامات و سوءتفاهم‌های ایجاد شده با یکدیگر صحبت کردیم. آقای خطیر دلسوزانه به دنبال حل مشکلات هستند و امیدوارم بتوانند در این شرایط مثمر ثمر باشند.

عکس| هافبک محبوب ساپینتو به تمرینات استقلال برگشت

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید