تیم فوتبال نونهالان ایران در یک بازی دوستانه شرکت کرد .

لباس عجیب و جنجالی تیم ملی ایران!

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال نونهالان ایران مدتی است کار خود را با سرمربیگری علی دوستی مهر شروع کرده است. دوستی مهر که سوابق طولانی در امر بازیکن سازی و کار کردن با استعدادها دارد، در قامت سرمربی نونهالان امیدوار است بازیکنان مستعد زیادی را پرورش داده و به رده های بالاتر ملی بفرستد.

عجیب‌ترین لباس تاریخ برتن تیم ایران!

در راستای مراحل آماده سازی تیم نونهالان ایران، شاگردان دوستی مهر عصر روز شنبه در یک بازی دوستانه مقابل تیمی از لاهیجان قرار گرفتند. نونهالان ایران که در لاهیجان اردو زده اند، در ورزشگاه تختی این شهر مقابل تیم نوجوانان فراز قرار گرفتند و موفق شدند 5 بر صفر به برد برسند.

عجیب‌ترین لباس تاریخ برتن تیم ایران!

نکته عجیب این بازی اما لباس هایی بود که بازیکنان نونهال ایران برتن داشتند. اگرچه بازیکنان نونهال با لباس های تمرینی به میدان رفتند اما اهالی فوتبال یادشان نمی آید که یک تیم از ایران با البسه راه راه آبی و سفید در یک مسابقه(حتی دوستانه) به میدان رفته باشد.

عجیب‌ترین لباس تاریخ برتن تیم ایران!

رنگ لباس همه تیم های فوتبال ایران (در همه رده های سنی) از سالیان قبل مشخص بوده و هرگز سابقه نداشته تیم ایران با این رنگ لباس مقابل حریفان قرار بگیرد. فدراسیون فوتبال اما درباره نونهالان سنت شکنی کرد و پیراهن هایی شبیه به پورتوی پرتغال به رنگ آبی و سفید را در اختیار شاگردان دوستی مهر قرار داد!

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید