دولت صهیونیستی فردا درباره اعطای تسهیلات و امتیازات اقتصادی به تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور جلوگیری از فروپاشی آن بحث خواهد کرد.

اسرائیل به تشکیلات خودگردان فلسطین وام می‌دهد!
به گزارش سلام نو به نقل از العالم، تحولات کرانه باختری و افزایش مقاومت ضد صهیونیستی در آن به ویژه در شهرهای جنین و نابلس و امکان شروع مقاومت مسلحانه همسو با نوار غزه به عامل نگرانی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

لذا نتانیاهو با احساس خطر در این زمینه خواستار حفظ و نجات تشکیلات خودگردان فلسطین و جلوگیری از فروپاشی آن و برگزاری جلسه فوق العاده کابینه کوچک برای بررسی اعطای تسهیلات مالی به این تشکیلات به منظور بررسی راهکارهای آن شد.

از مهمترین این تسهیلات می توان به احداث منطقه صنعتی برای فلسطینیان در ترقومیا در غرب الخلیل، پرداخت بدهی های تشکیلات و افزایش ساعتهای فعالیت گذرگاه الکرامه اشاره نمود.

به گفته منابع اسرائیلی، مقامات ارشد نهادهای امنیتی رژیم به دولت درباره وضع خطرناک تشکیلات خودگردان فلسطین و امکان فروپاشی آن هشدار داده اند.

کارشناسان نیز گفتند که فروپاشی تشکیلات خودگردان به نفع رژیم صهیونیستی نیست و به همین دلیل اعضای کابینه اسرائیلی قصد دارند با شیوه های مختلف از آن حمایت کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید