محمد محبی وینگر استقلال در مصاحبه ای توفانی توپ را به زمین باشگاه انداخته و مدعی شده فقط به خاطر هواداران تا حالا منتظر مانده و اگر باشگاه با تیم پرتغالی توافق نکند به زودی به روستوف خواهد رفت.

محمد محبی با روستوف تمام کرد؟
به گزارش سلام نو به نقل از ورزش ۳، پس از پایان لیگ برتر تاکنون با وجود داشتن ۴ -۵ پیشنهاد خوب اما قراردادی امضا نکردم و به خاطر هواداران استقلال هنوز منتظر هستم. به عنوان بازیکن دوست داشتم در استقلال بمانم و وظیفه راضی کردن باشگاه پرتغالی با مدیران استقلال است نه من بازیکن.

دوست دارم فصل آینده هم در استقلال باشم اما مدیران این باشگاه ۲۰ روز است برای من و استقلال هیچ توافقی نکردند و من هم نمی‌توانم بیشتر از این منتظر باشم. من ۴ - ۵ پیشنهاد خوب داشتم اما چند پیشنهاد را به دلیل منتظر ماندن برای استقلال از دست دادم، زیرا یک باشگاه بیشتر از ۲ هفته منتظر جواب بازیکن نمی‌ماند. قبل از پایان فرصت باشگاه سانتاکلارا به هرتیمی که دوست داشته باشم می‌توانستم بروم اما به دلیل علاقه داشتن به هواداران استقلال کماکان منتظر این باشگاه هستم.

بازهم می‌گویم من به هواداران استقلال علاقه دارم و هنوز متعهد هستم تا سال آینده در جمع این تیم باشم. هواداران استقلال را دوست دارم اما مدیران باشگاه تا آخر هفته فرصت دارند تا با سانتاکلارا توافق کنند و اگر این کار انجام نشود، برخلاف میل باطنی‌ام مجبور هستم تصمیم جدیدی را برای آینده بگیرم.

مدیر برنامه های محبی نیز اعلام کرد: با روستوف توافق کردیم، این هفته امضا می کنیم

سایت روسی «متاریتینگ» نوشت: «امیرهوشنگ سعادتی، مدیربرنامه‌های محمد محبی در مصاحبه‌ای با ما انتقال این بازیکن ایرانی از سانتاکلارا به روستوف را تایید کرد. او گفت:«بله. توافق اولیه انجام شده و ما این هفته در روسیه قرارداد نهایی را امضا می‌کنیم. لیگ شما سطح بسیار بالایی دارد و پیش از این بازیکنان ایرانی مثل سردار آزمون، کیلاد محمدی و سعید عزت‌اللهی نیز در آن بازی کرده‌اند. برای محبی انتقال به روستوف یک چالش مهم و جاه‌طلبانه خواهد بود.» این بازیکن ۲۴ ساله در سال ۲۰۲۱ راهی باشگاه پرتغالی شد و فصل قبل نیز بصورت قرضی در تیم استقلال ایران بازی کرد. او که در پست وینگر بازی می‌کند در سانتاکلارا ۱۸ بازی انجام داد و ۳ گل هم زد.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید