قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد: امروز قرارداد نهایی با بیرانوند امضا می‌شود!

شوک مدیر استقلال به فوتبال ایران
به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، علی امیری قائم مقام استقلال امروز در مواجهه با هواداران نگران این باشگاه که مقابل ساختمان باشگاه جمع شده بودند، قرار گرفت و دقایقی به صورت شفاف با آنها صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، یکی از پرسش های مهم هواداران استقلال از امیری درباره علیرضا بیرانوند بود. قائم مقام استقلال هم در چند بخش سعی کرد پاسخ های شفافی را در این خصوص ارائه کند که البته نکات جدیدی در آن وجود داشت.

امیری خطاب به هواداران در خصوص وضعیت بیرانوند گفت: «با آقای بیرانوند مذاکره کردیم. دیشب هم دوباره با او مذاکره کردیم. خود آقای نکونام هم با او صحبت کرد. الان هم با او صحبت کردیم. از نظر ما تفاهمات شده ، ولی هنوز امضا نشده است. چون از جاهای مختلف فشار روی او گذاشته اند. حتی طوری شد که مجبور شد خط تلفنش را عوض کند.»

او ادامه داد: «ما دیشب تا ساعت ۱.۵ شب با او در تماس بودیم. توافق با ما انجام شده و اگر بتواند زیر فشار دوام بیاورد، به استقلال می آید.»

قائم مقام استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: «هم ما هم شخص نکونام با بیرانوند مذاکره کردیم. به بیرانوند گفتیم فقط تا امشب صبر خواهیم کرد...»

در این لحظه صدای اعتراض هواداران بلند شد؛ آنها از امیری خواستند که بیشتر برای بیرانوند صبر کنند که پاسخ قائم مقام باشگاه اینگونه بود: «من احساس می‌کنم که امروز قرارداد نهایی با بیرانوند امضا شود چون خود او هم به انتقال راضی است.»

امیری در بخش پایانی حرف های خود درباره بیرانوند هم نکات جالبی را بیان کرد: «با بیرانوند توافق کردیم ولی اجازه امضا نمی‌دهند. طوری بیرانوند را دارند تحت فشار می‌ذارند که کاری را که دو روز پیش باید انجام می‌شد و با ما می‌بست الان ۳ روز است که طول می‌کشد.»

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید تا عصر امروز چه اتفاقاتی پیرامون علیرضا بیرانوند رخ می دهد؛ آیا او پیراهن استقلال را برتن می کند یا اینکه شرایط دیگری را تجربه خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید